رئیس کمیسیون شوراها گفت: چون گزارش مکتوب و رسمی پزشکی قانونی را نداشتیم نتوانستیم نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این منوط به این است که نتیجه آزمایش‌های شیمیایی و پاتولوژی اعلام شود. محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها در گفت وگو با  تسنیم، درباره نتیجه جلسه بررسی فوت خانم مهسا امینی، اظهار داشت: در […]

رئیس کمیسیون شوراها گفت: چون گزارش مکتوب و رسمی پزشکی قانونی را نداشتیم نتوانستیم نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این منوط به این است که نتیجه آزمایش‌های شیمیایی و پاتولوژی اعلام شود.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها در گفت وگو با  تسنیم، درباره نتیجه جلسه بررسی فوت خانم مهسا امینی، اظهار داشت: در جلسه امروز چون گزارش مکتوب و رسمی پزشکی قانونی را نداشتیم نتوانستیم نتیجه نهایی را اعلام کنیم و این منوط به این است که نتیجه آزمایش‌های شیمیایی و پاتولوژی از یکی اعضای بدن اعلام شود.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته گزارش‌هایی از عوامل اجرایی ازجمله فراجا، فرماندهان انتظامی، پزشک قانونی، اورژانس و مدارک و اسناد پزشکی گذشته‌ی خانم امینی در بیمارستان در دوران کودکی‌شان اخذ شده و آماده است، گفت: ما آماده‌ایم تا نتیجه کار را اعلام کنیم اما می‌خواهیم تنها به این گزارشات اکتفا نشود و گزارش مستند و رسمی پزشک قانونی هم وجود داشته باشد.

جوکار با بیان اینکه آنچه که از اظهارات رسمی کارشناسان و متخصصین پزشک قانونی و معاینه جسد بدست می‌آید این است که هیچ‌گونه آزار ضرب و شتم و تروما یا شگستگی در نقاط مختلف بدن وجود ندارد، اظهار داشت: هر زمان نتایج آزمایش‌های شیمیایی و پاتولوژی به دست ما برسد نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.