منافقین باید در پیشگاه ملت محاکمه و مجازات شوند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست هیات عالی شورای وحدت، با اشاره به برگزاری جلسه محاکمه سازمان منافقین اظهار کرد: متاسفانه خیلی از خواص ما هم از عمق خباثت و ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم و جامعه و لازم است در زمینه واکاوی چهره حقیقی و معرفی آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم که مبادا خود را تطهیر کنند و یک مجموعه ملی و مبارزاتی معرفی کنند.

وی افزود: این جریان مخوف و خطرناک، از همان ابتدای مبارزه حتی در دوران رژیم شاه به اتکای قدرت‌های خارجی کارشان را شروع کردند و با پشتوانه نظام فکری و سیاسی مارکسیسم کادرسازی و فعالیت کردند.

پورمحمدی گفت: منافقین در اطلاعیه‌های رسمی و علنی خود اعلام کرده‌اند بیش از ۷۸۰۰۰ نفر ازنیروهای ارتشی، سپاهی، ژاندامری، کمیته‌ای و مردمی در جبهه‌های جنگ و مناطق نا امن غرب کشور را شهید یا مجروح کرده‌اند و این عدد غیر از ترورهای داخل کشور و اسرای ما توسط منافقین است و بعداً با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هم ارتباط گرفتند و اسناد گوناگون آن منتشر شد.

وی افزود: این سازمان تروریستی از هیچ جنایتی در راستای اهداف پلید و جاه طلبان خود فروگذار نکرده و به هر توطئه و خباثتی دست زده‌اند و باید روزی برسد که سران و رهبران و حامیان این جریان، در پیشگاه ملت محاکمه و مجازات شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا