اقتصادی

معرفی هتل‌های جذاب شهر شیراز

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

معرفی هتل‌های جذاب شهر شیراز

به شیراز که سفر می‌کنید برای اینکه موقع استراحت بتوانید در مکانی راحت و آرام حضور داشته باشید، بهتر است تا قبل‌از هر اقدامی بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید که ازنظر خدمات و نحوه پذیرایی، زبانزد اغلب مسافران هستند.

رفتن به شهر بهارنارنج حال و هوای دلنشینی دارد که بدون شک اگر یک‌بار آن را امتحان کنید باز هم دل‌تان به هوای دیدن شیراز پر می‌کشد. پس برای اینکه تنها دغدغه سفرتان انتخاب جاذبه‌های متنوع این شهر برای بازدید باشد، نه جست‌وجو برای هتلی مناسب، ما می‌خواهیم در اینجا تعدادی از اقامتگاه‌ها را به شما معرفی کنیم.

کدام هتل شیراز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

امکان دارد ملاک‌هایی که هر فردی برای انتخاب هتل های شیراز در نظر می‌گیرد با دیگران متفاوت باشد اما به‌طور معمول اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند تا در مکانی زیبا و تمیز همراه با سرویس‌دهی مطلوب اقامت داشته باشند. برخی از هتل‌های دوست‌داشتنی این شهر که توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند شامل موارد زیر هستند.

هتل بزرگ شیراز

انتخاب هتل بزرگ شیراز یعنی شما می‌توانید راحتی و آسایش خود را در حین اقامت تضمین کنید، چراکه در این اقامتگاه ۵ ستاره انواعی از خدمات رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود.

قرارگیری این مکان فوق‌العاده در نزدیکی تعدادی از جاذبه‌های دیدنی شهر همچون دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و سعدی، محبوبیت هتل بزرگ شیراز را دوچندان می‌کند.

برای اینکه تجربه‌ای متفاوت از سرو غذا در این مکان داشته باشید بهتر است هنگام اقامت‌تان، سری به رستوران گردان هتل بزرگ بزنید که در طبقه ششم قرار دارد و انواعی از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را در منوی خود جای می‌دهد.

برخی دیگر از امکانات و خدمات فوق‌العاده در این هتل شامل سالن بیلیارد، استخر، اتاق بازی کودکان، گیم‌نت، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، کتابخانه، خدمات تور و خانه‌داری است.

هتل چمران شیراز

واحدهای اقامتی هتل چمران در ۳۰ طبقه قرار گرفته‌اند و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با حضور در این مکان مرتفع بتوانید منظره‌ای زیبا و خیره‌کننده از شهر شیراز را تماشا کنید.

در تمامی اتاق‌های هتل ۵ ستاره چمران امکاناتی مطابق با استانداردهای روز دنیا برای مهمانان ارائه می‌شود که اقامتی همراه با آرامش و راحتی را برای آن‌ها مهیا می‌کند. خدماتی همچون اسپا، ماساژدرمانی، حمام مغربی، استخر و سونا نیز در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

در هتل چمران که اقامت داشته باشید، رفتن به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع آن برای‌تان یک تفریح جالب خواهد بود و می‌توانید انواعی از غذاهای ایتالیایی، ایرانی و سنتی را امتحان کنید.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز

با اینکه رتبه هتل الیزه ۴ ستاره است اما با توجه به ارائه خدمات و امکانات مناسب باید گفت که دست کمی از بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره شیراز ندارد و بدون شک گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد سخت‌پسند خواهد بود.

هتل الیزه شیراز به‌عنوان یکی از تمیزترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود که درمجموع ۶۸ واحد اقامتی دارد و دکوراسیون داخلی آن‌ها نیز به سبک مدرن طراحی شده‌اند.

چیزی که هنگام حضور در این هتل مورد توجه هر مسافری قرار می‌گیرد، برخورد بسیار خوب پرسنل است که مهمان‌نوازی را در حق شما تمام می‌کند و خاطره‌ای شیرین از اقامت در این مکان را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

دسترسی به خدماتی همچون اینترنت و صبحانه رایگان، کافی‌شاپ، سرویس رفت‌وبرگشت به جاذبه‌های دیدنی، صندوق امانات، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، مجموعه ورزشی و کنسول بازی کودکان نیز بر جذابیت بیشتر این هتل می‌افزاید.

هتل وکیل شیراز

معماری سنتی و زیبای هتل وکیل یکی از نقاط مثبت آن به‌شمار می‌رود، وقتی به حیاط اقامتگاه وارد می‌شوید صحنه‌ای از دیوارهای آجری و کاشی‌کاری‌شده را می‌بینید که طراحی جالبی را برای این هتل به‌وجود آورده است.

قرارگیری یک حوض کوچک در وسط حیاط و استفاده از المان‌های سنتی شیراز، صفا و صمیمیت بیشتری به این مکان می‌دهد و اقامتی شیرین را برای شما رقم می‌زند.

نکته جالب توجه درباره هتل وکیل شیراز، رعایت تمامی اصول بهداشتی و نظافت روزانه واحدهای اقامتی است که باعث می‌شود مهمانان آرامش خاطر بیشتری هنگام حضورشان در این مکان داشته باشند.

با انتخاب این هتل، برای سرزدن به جاذبه‌هایی همچون موزه نارنجستان قوام، زندیه، مسجد نصیرالملک و شاهچراغ مسیر کوتاهی در پیش دارید و خیلی راحت می‌توانید از این مکان‌های معروف دیدن کنید.

اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

در بافت تاریخی شیراز یکی از اقامتگاه‌های سنتی و زیبای این شهر قرار دارد که شما را برای چند روزی از فضای مدرن و پر از هیاهوی زندگی امروزی دور می‌کند تا رنگ و بوی روزگاران قدیم برای‌تان تداعی شود.

اثراتی از معماری اصیل ایرانی را می‌توانید در نمای هتل فروغ مهر مشاهده کنید که طرح و نقش بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذارد. ازطرفی سرویس‌دهی مناسب و ارائه خدمات رفاهی مورد نیاز، اقامت خوبی را برای‌تان فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه اقامتگاه سنتی فروغ مهر ۱۸ اتاق برای اسکان مهمانان دارد، ازنظر آرامش و سکوت فضا نیز برای کسانی که از شلوغی برخی هتل‌ها فراری هستند، گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

رزرو هتل‌های شیراز با اسنپ تریپ

زمانی که تصمیم خود را برای سفر به شیراز نهایی می‌کنید، نوبت به رزرو یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های این شهر می‌رسد که برای این کار تنها کافی‌است از وب‌سایت معتبر اسنپ تریپ کمک بگیرید تا طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های شیراز با قیمت‌های وسوسه‌کننده را برای‌تان ارائه دهد.

جمع‌بندی

اغلب افراد برای اقامت در شهر تاریخی و زیبای شیراز به‌دنبال انتخاب بهترین هتل‌های این شهر هستند که خدمات و امکانات مناسبی را برای آن‌ها فراهم کند و دارای فضای آرامش‌بخشی باشد.

در همین راستا شما می‌توانید از میان انبوهی از هتل‌های سنتی تا مدرن و لوکس در شهر شیراز یکی از گزینه‌های دلخواه خود را انتخاب کنید که تعدادی از آن‌ها شامل هتل بزرگ، الیزه، چمران و فروغ مهر است.

سوالات متداول

هتل‌های ۵ ستاره شیراز چه خدماتی دارند؟

در اغلب هتل‌های ۵ ستاره شیراز می‌توانید از خدماتی مانند سالن ورزشی، مجموعه بازی، استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید.

جذاب‌ترین هتل‌های شیراز کدام است؟

برای معرفی جذاب‌ترین اقامتگاه‌های شهر شیراز می‌توان هتل بزرگ، چمران، وکیل، الیزه و فروغ مهر را نام برد.

بهترین هتل‌های شیراز را چطور رزرو کنیم؟

برای دسترسی راحت و سریع جهت رزرو بهترین هتل‌های شیراز می‌توانید از سامانه اسنپ تریپ کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا