سیاسی

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح: بحث برجام که امروز توسط دشمنان ارائه می‌شود به دنبال خارج کردن کشور از چهارچوب نظام و بازگشت به رویکرد قبل از انقلاب است

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مهر: معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: محاسبات و سناریوهای مختلف دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همواره شکست خورده است.

 

 سردار فرج الله مرادی ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، اظهار کرد: در سایه رفتار حکیمانه مقام معظم رهبری، تمدن سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تکامل قرار دارد و دشمنانی که به دنبال براندازی و رجز خوانی بودند پس از عملیات وعده صادق به التماس افتاده و این مهم به برکت خون شهدا است.

 

وی افزود: دشمنان اسلام از آغاز انقلاب، سناریوهای مختلفی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده بودند و بر این باور اشتباه بودند انقلاب اسلامی کمتر از ۲ ماه دوام نخواهد داشت اما خوشبختانه همه محاسبات آنها شکست خورد.

 

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان در نگاه نخست، کارکرد انقلاب اسلامی را یک رویکرد سیاسی قلمداد می‌کردند اما به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری که ادامه دهنده این راه بودند، کارکرد انقلاب را تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی تعریف کردند.

 

سردار مرادی ادامه داد: اکنون دشمن با ایجاد جنگ نرم به دنبال کم ارزش جلوه داده ارزش‌های ما بوده و در واقع بحث برجام و دیگر برنامه‌های که امروز توسط دشمنان ارائه می‌شود به دنبال خارج کردن کشور از چهارچوب نظام و بازگشت به رویکرد قبل از انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه استان مرکزی در برگزاری یادواره شهدا جزو استان‌های نام آور است، افزود: شهید سوداگر، مسولیت‌های مختلف در مناطق مختلف جنگی داشتند ایشان‌هم نسبت به مسائل روز و هم آینده نگاه ویژه داشتند و پایه گذار دانشگاه اطلاعات و علوم معارف بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا