معاون سازمان بسیج: دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند / پاسخ ‌پشیمان‌کننده به کوچک‌ترین تحرک دشمن می‌دهیم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

تسنیم: معاون عملیات سازمان بسیج گفت: دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند، کوچک‌ترین تحرک را سخت و پشیمان‌کنننده پاسخ خواهیم داد.

سردار نصرت‌الله سیف صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه به مردم استان اظهار داشت: کردستانی‌ها در تمام دوران‌های انقلاب، پای اسلام، نظام و کشور ایستاده‌‌اند که از همین تریبون از تک‌تک این مردم عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با گرامیداشت بیش از ۵۴۰۰ شهید خطه کردستان و ۵۶۳ زن شهیده این دیار که در تمام مقابل تمام جنایتکاران جهان، به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد، را گرامی می‌داریم، گفت: رزمندگان این دیار با مجاهدت‌، ایثارگری‌، شجاعت و غیرتمندی این سرزمین را حفظ کردند.

معاون عملیات سازمان بسیج‌ تصریح کرد: جبهه غرب کشور کمتر از جنوب نبود، چرا که دشمن تلاش داشت در این خطه نفوذ کند اما رزمندگان اجازه ورود هیچ دشمنی را ندادند، جنگیدند، خون‌ها دادند و افتخار آفریدند.

دشمن به دنبال گرفتن هویت اسلامی است

وی با بیان اینکه دشمن هدفش این است که انقلاب اسلامی پیشرفت نکند و هویت اسلامی را از کشور بگیرند، افزود: قبل از انقلاب مشکلات زیادی در هیچ پزشکی در کشور وجود نداشت و تمام پزشکان بنگلادشی یا فلیپینی بودند، در روستاها خدمات و امکانات برای مردم فراهم‌ نبود 

سردار سیف اظهار کرد: با شروع انقلاب و “شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی” دشمنان احساس خطر کردند چراکه می‌دانستند اسلام یعنی کسی که با دست خالی پرچم انقلاب را بر افراشته کرد و یقینا با همام دست خالی تمام دنیا را فتح خواهد کرد.

وی بیان کرد: سران آمریکایی، سردمداران ابرقدرت‌ها و اروپا با حمایت از رژیم طاغوت، جنایات‌های متعددی انجام دادند تا نگذارند انقلاب پیروز شود اما چون این انقلاب معجزه الهی بود، بایستی پیروز می‌شد و نتوانستند به اهدف پلید خود برسند.

دشمن همواره دنبال ایجاد ناامنی است

معاون عملیات سازمان بسیج ایجاد ناامنی را از جمله توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و ابراز داشت: مزدوران ضدانقلاب در همین کردستان دنبال ناامنی بودند و ظلم زیادی ‌علیه مردم کردند اما مردمان این دیار غیرتمندانه کلی شهید دادند تا توانستند این استان را از لوث گروهک‌ها پاک کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی در کشت و کشتار کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم کرد و افزود: مدعیان سازمان به نام حقوق بشر کدام گور هستند، چرا سکوت کرده‌اند؟، آیا این کودکان حقوق ندارند که ناجوانمردانه به شهادتشان می‌رسانند. روی یک سرزمین کوچک میلیون‌ها بمب ریخته‌اند.

معاون عملیات سازمان بسیج یادآور شد: آتش‌بس یعنی عقب‌نشینی و شکست دشمنان؛ همانگونه که در دوران دفاع مقدس نیز همه سردمداران در برابر عملیات‌های مختلف از جمله بیت‌المقدس، والفجر … شکست خوردند. اگر صدام را عقب نمی‌رانیدم اکنون همه سرزمین‌مان در اختیار دشمنان بود.

دشمن جرأت حمله به جمهوری اسلامی را ندارد

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت حاصل تفکر بسیجی بود، ادامه داد: دشمن از حمله کردن به جمهوری اسلامی تا ابد ناامید است، هفته دفاع مقدس سند افتخار همه رزمندگان، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان و پیشکسوتان این عرصه است که امروز با افتخار در کنار هم این هفته را جشن می‌گیریم. 

پاسخ ‌پشیمان‌کننده به کوچک‌ترین تحرک دشمن می‌دهیم

سردار سیف با اشاره به اینکه امروزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که هیچ کشوری توان مقابله و رویارویی با این انقلاب و توانمندی نیروهای مسلح را ندارد، عنوان کرد: دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند، کوچک‌ترین تحرک را سخت و پشیمان‌کنننده پاسخ خواهیم داد.

معاون عملیات سازمان بسیج با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر قبله نخست مسلمانان آزاد و نماز قدس توسط آیت‌الله خامنه‌ای و مسلمانان در این مکان معنوی، اقامه شود، اظهار کرد: با مقاومت شیردلان فلسطینی، رژیم صهیونیستی شکست خورده و جایگاهی در منطقه ندارد و نفس‌های آخر را می‌کشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا