ورزشی

مظفری‌زاده: سقف بودجه را رعایت کردیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور می‌گوید این تیم سقف بودجه را رعایت کرده است.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگویی تلویزیونی، در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم و فاصله اندکی با این سقف داریم و هیچ درخواست رسمی برای افزایش سقف نداشته ایم.

او در رابطه با پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: حواشی در این رابطه حس نمی‌کنیم. اختلاف حقوقی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد که روند آن به صورت قانونی طی می‌شود و تصمیم‌گیرنده فدراسیون است. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با او مذاکره کردیم و حتی قبل از آن قصد تیم‌داری نداشتیم.

مظفری‌زاده ادامه داد: کسانی که مسئله دخالت رئیس جمهوری در صدور رای علیرضا بیرانوند را مطرح کردند دیدگاه کوچکی دارند چرا که دغدغه های رئیس جمهوری فراتر از این است.

او گفت: مسئله اصرار برای ادامه همکاری با حسین پورحمیدی به پرونده بیرانوند مربوط نبود. پورحمیدی با ما قرارداد داشت و با توجه به هدف‌گذاری باشگاه به دو دروازه بان نیاز داشتیم. اجازه نخواهیم داد، تمرکزمان را بر هم بزنند.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور بیان کرد: حضور یحیی گل‌محمدی منتفی شده بود و بر اساس نظر گزینه‌های مدنظرمان برای سرمربیگری، در خصوص جذب بازیکن در نقل و انتقالات صحبت انجام دادیم. تقریبا تیم مان تکمیل است و فعلاً نفر دیگری را جذب نخواهیم کرد.

او درباره اینکه آیا سوکول سیکالشی در بازی این هفته حضور خواهد داشت یا نه؟ گفت: قرارداد این بازیکن ثبت شده و امیدواریم به هفته سوم برسد.

به گزارش ایسنا، او در واکنش به طلب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتور گفت: اگر طلبی داشته باشند، آن را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا