اقتصادی

مطمئن ترین فروشگاه برای خرید انواع کولر گازی اصلی

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

نوین مارکت با داشتن سال‌ها تجربه در امر واردات انواع کولر گازی اصلی به ایران، یکی از امن ترین گزینه ها برای خرید اینترنتی انواع کولر گازی اصلی است. در نوین مارکت انواع کولر های گازی از جمله کولر پرتابل، کولر گازی سقفی، انواع کولرهای گازی ایستاده، کولر گازی محبوب دیواری و ارزانترین داکت اسپلیت را به فروش می رساند.

خرید انواع کولر گازی در نوین مارکت

بدون شک انواع مختلف لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، آبمیوه گیری و… را در بازار ایران با نام و برند lg , gree , general gold را می توانید مشاهده کنید. دلیل این محبوبیت، کیفیت بی نظیر محصولات خارجی است که توانسته سهم بسیار بزرگی از بازار نه تنها ایران بلکه تمام جهان را به خود اختصاص دهد. شرکتهای ال جی و گری و جنرال در زمینه تولید سیستم تهویه مطبوع مانند انواع کولرگازی و داکت اسپلیت نیز جزو با کیفیت ترین و محبوب ترین برند هاست. به کار گیری به روز ترین فناوری ها با قابلیت های عالی و بی نظیر در کنار کیفیت بالای قطعات، انواع کولر گازی اصلی را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید تبدیل کرده است.

ویژگی های انواع کولر گازی اصلی

در ادامه ویژگی های انواع کولر گازی اصلی بیشتر آشنا خواهید شد:

قابلیت سرمایشی – گرمایشی و کاربرد در تمام فصول سال

تولید در انواع ظرفیت ها متناسب با نیاز مصرف کننده

دارای فیلترهایی با چگالی بالا که هوا را در چند مرحله تصفیه کرده و قابل شستشو است

در دو نوع معمولی و اینورتر تولید شده است

استفاده از کمپرسور روتاری در ظرفیت های متوسط و کمپرسور اسکرال درظرفیت بالا

مصرف انرژی بسیار پایین (A++)

بسیار کم صدا و سوپر سایلنت

مناسب برای آب و هوای گرم و همچنین معتدل

دارای ویژگی Fresh Air ، یک دریچه برای خروج هوای قدیمی در محیط و یک دریچه برای ورود هوای تازه، خنک و فیلتر شده وجود دارد

دارای حالت های صرفه جویی، زمان بندی و حالت خواب است

قابلیت اتصال به گوشی همراه با بلوتوث و وای فای

عیب یابی خودکار و یخ زدایی خودکار یونیت خارجی برای جلوگیری از یخ زدگی

یونیت خارجی دارای پوشش ضد زنگ و ضد خوردگی است

قابلیت عملکرد مطلوب تا دمای ۵۰ درجه در تابستان و ۱۵- در زمستان

قابلیت چند زون ( منطقه بندی )

کولر گازی پرتابل

نحوه عملکرد انواع کولر گازی اصلی

برای تامین سرمایش و گرمایش مکان هایی با متراژ بالا مانند خانه های بزرگ، مساجد، مدارس، بانک ها، باشگاه ها، بیمارستانها و .. بهتر است که از انواع کولر گازی اصلی استفاده شود چرا که به کارگیری دیگر انواع تهویه مطبوع برای این مکان ها به صرفه نیست و باید برای هر اتاق یک دستگاه نصب شود، در صورتی که با نصب فقط یک انواع کولر گازی اصلی و کانال کشی به تمام اتاق ها می توان سرما یا گرمای مورد نیاز تمام فضا را با قدرت بالا تامین کرد.

انواع کولر گازی اصلی برای تامین سرمای مورد نیاز، از گاز دوست دار طبیعت یعنی گاز R410 در ساختار خود استفاده میکند. عملکردی همانند کولر گازی دارد و از دو یونیت تشکیل شده است: یونیت داخلی و یونیت خارجی .

یونیت خارجی که بیرون از ساختمان قرار می گیرد شامل کمپرسور و کندانسور است که اصلی ترین وظیفه یعنی تقطیر و متراکم کردن گاز مبرد را انجام می دهند.

یونیت داخلی که به آن هواساز هم گفته می شود شامل اواپراتور، فن، فیلترها و … است. این یونیت در حجم و اندازه کوچکی ساخته شده به راحتی بتواند در سقف کاذب قرار بگیرد.

گاز مبرد که در یونیت خارجی و توسط کمپرسور و کندانسور فشرده و سرد شده، از طریق لوله کشی که یونیت خارجی را به یونیت داخلی متصل می کند، وارد یونیت داخلی می شود.

هوای موجود در هواساز در مجاورت گاز مبرد خنک شده و توسط یک فن قوی وارد کانال کشی ساختمان شده و در تمام محیط توزیع می شود.

اما انواع کولر گازی اصلی برای کاهش مصرف انرژی در فصل زمستان از گاز مبرد استفاده نمی کند و گرمای مورد نیاز خود را از طریق آب گرم شده توسط پکیج یا موتورخانه تامین می کند.

آب گرم شده وارد کویلی که در یونیت داخلی تعبیه شده می شود و هوا در مجاورت آن گرم شده و با کمک کانال ها در فضا پخش می شود.

کولر گازی ایستاده

مطمئن ترین فروشگاه برای خرید انواع کولر گازی اصلی از بانه

همانطور که گفته شد شرکت بوش یک برند با کیفیت آلمانی است و انواع محصولات این برند به صورت وارداتی برای بازار ایران تامین می شود که سهم بزرگی از این واردات از طریق بانه، قطب واردات کالای اصل و با کیفیت انجام می گیرد.

با خرید انواع کولر گازی اصلی از بانه می توانید این سیستم تهویه هوا را با پایین ترین قیمت تهیه کنید و بابت اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه های بانه به دلیل از میان برداشتن واسطه، کالا را از کمپانی های سازنده به صورت مستقیم تهیه کرده و به دست خریدار و مصرف کننده در ایران می رساند . به همین دلیل است که از قیمت پایین تر نسبت به سایر فروشگاه ها برخوردار است.

نوین مارکت یکی از مطمئن ترین فروشگاه ها برای خرید انواع کولر گازی اصلی از بانه، با سال ها سابقه درخشان در زمینه واردات کالای اصل است. نوین مارکت برای آسودگی خیال شما انواع کولر گازی اصلی را به صورت رایگان به تمام ایران ارسال کرده و پس از تحویل محصول به خریدار و تایید اصالت کالا سپس اقدام به تسویه می کند. انواع کولر گازی اصلی خریداری شده از نوین مارکت دارای گارانتی ۵ ساله نیز می باشد که شامل ۲ سال تعویض کمپرسور در صورت بروز مشکل و خرابی و ۳ سال خدمات پس از فروش رایگان است.

خرید انواع کولر گازی اصلی از نوین مارکت

نوین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه لوازم خانگی با سابقه درخشان در این حوزه است. با خرید انواع کولر گازی اصلی از نوین می توانید در هر نقطه ای از ایران که باشید،انواع کولر گازی اصلی موردنظر خود را با بهترین قیمت سفارش دهید. مهمتر از آن تا زمانی که جنس خریداری شده را تحویل نگرفته اید، هزینه ای نمی پردازید و بعد از تحویل کالا درب منزل و اطمینان از اصل بودن آن، اقدام به پرداخت خواهید کرد. تضمین بازگشت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز و شرایط شما از دیگر مزایای فروشگاه نوین مارکت به حساب می آید.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا