مطالبات اصلی مردم اقتصادی است/ مسئولان مشکلات معیشتی را رفع کنند

یزدی‌خواه در گفتگو با مهر:

مطالبات اصلی مردم اقتصادی است/ مسئولان مشکلات معیشتی را رفع کنند

مطالبات اصلی مردم اقتصادی است/ مسئولان مشکلات معیشتی را رفع کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم رفع مشکلات اقتصادی است و مسئولان باید همت کنند و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

‏ سید علی یزدی خواه‬ در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم، اظهار داشت: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، مشکل اصلی مردم بحث‌های معیشتی مانند وضعیت نامناسب مسکن، بورس و تورم شدید است و مطالبه اصلی مردم رفع این مشکلات است.

وی تاکید کرد: موضوع اصلی مردم ما به هیچ وجه انجام اصلاحات در زمینه حجاب نیست، میزان حجاب در سطح جامعه را باید به صورت دقیق دید، چرا که بسیاری از مردم ما متدین و باحجاب هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان فقط عده‌ای خاص از مردم ما را می‌بینند و می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند. به هیچ وجه دغدغه مردم ما اصلاحات در زمینه حجاب نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما نجابت خود را در عدم همراهی با آشوبگران نشان دادند و گفتند که مسئله ما اصلاحات در زمینه حجاب نیست و اگر مسئله آنان اصلاحات در این زمینه بود، با آشوبگران همراهی می‌کردند. عدم همراهی مردم با آشوبگران نشانه آن است که جنس موضوعات و مطالبات مردم چیز دیگری است.

یزدی‌خواه با بیان اینکه مردم می‌دانند که باید از مبادی دیگر مطالبات خود را پیگیری کنند، گفت: وظایف مسئولان از قبل سنگین‌تر شده است. آنان باید همت کنند و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: البته فشار دشمنان خارجی هم وجود دارد و هدف آنان از فشار بر کشورمان آن است که نگذارند دولت از چنین دل مشغولی‌هایی آسوده شود. آنان هرازچندگاهی آشوب و توطئه‌ای را تدارک می‌بینند و آن را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خود بازنشر می‌دهند تا بگویند که مسئله مردم ما همین موارد است، اما اینگونه نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا