استان ها

مشکل زیرساخت لازم برای فوتبال یزد رفع شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران شهرستان یزد با اشاره به وجود تنها یک زمین چمن غیراستاندارد در اختیار این هیأت گفت: این زمین با بیش از ۶۰ سال سابقه برای برگزاری مسابقات بوده که به هیچ وجه جوابگو نیست.

وی افزود: در این زمین که در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد به عنوان قدیمی‌ترین مکان ورزشی استان یزد، واقع شده، سالانه مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف و لیگ‌های کشوری برگزار می‌شود این در حالی است که این مجموعه که هیأت فوتبال یزد نیز در آن فعالیت دارد، رختکن، سرویس بهداشتی مناسب و کافی و همچنین سکوی کافی برای تماشاگران ندارد.

رییس هیأت فوتبال یزد با اشاره به اینکه مکان هیأت فوتبال قبلاً سالن ژیمناستیک بوده که در اختیار قرار گرفته و فضای استاندارد برای فعالیت کمیته‌های مختلف ندارد، بودجه مورد نیاز برای ساماندهی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد و زمین چمن را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

حسینی ادامه داد: این مجموعه از موقعیت خوبی در شهرستان یزد برخوردار بوده و مشکلات سخت افزاری آن باید رفع شود تا بتوان از آن به نحو شایسته استفاده کرد، البته مشکلات مجموعه شهید پاکنژاد بارها به مسئولان امر گزارش شده و قطعاً برای حل مشکل به عزمی جدی در شهرستان توسط مسئولان نیاز است.

رئیس هیأت فوتبال یزد، برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتقا و دانش افزایی با حضور مدرسان برجسته را از برنامه‌های مهم هیأت فوتبال یزد بیان کرد و گفت: تاکنون در این زمینه اقدامات مهمی انجام شده و امسال باقوت ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار با این هیأت خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا