اقتصادی

مشکلات تردد زائران اربعین را برای سال آینده کاهش می‌دهیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش، فرزانه صادق مالواجرد شامگاه امروز پنجشنبه در مرز شلمچه اظهار کرد: امروز از مرز مهران و چذابه بازدید داشته‌ایم و ان‌شاءالله در ادامه از شلمچه بازدید خواهیم داشت. دلیل انتخاب این مرزها به این دلیل بوده که بیشترین ورود و خروج زائران از این مرزها انجام می‌شود.

وی افزود: حدود ۵۰ درصد ترددها از مرز مهران، حدود ۳۰ درصد از مرزهای چذابه و شلمچه است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طی بازدیدی که از مرزداشته ام پیشرفت در زیرساخت‌ها چشمگیر بوده و خدمات رسانی به زائران بسیار است.

صادق مالواجرد با بیان اینکه کلیه اتباع از این مرز تردد دارند، تصریح کرد: قطعاً در ۲ تا ۳ روز آینده تعداد بیشتری از زوار وارد مرزها خواهند شد. برای افرادی که خود رانندگی می‌کنند و افرادی که با ناوگان حمل و نقل عمومی در تردد هستند تمهیدات لازم اندیشیده شده و پلیس راهور باید تلاش کند تا قوانین رعایت شود.

وی افزود: خوشبختانه قرارگاه پیش بینی‌های خود را انجام داده است، اینکه تعداد اتوبوس‌ها به چه صورت باشد تا زائران با مشکل مواجه نشوند بررسی شده و ان‌شاءالله مشکلی نخواهیم داشت اما قطعاً پس از پایان این مراسم برنامه ریزی های بعدی انجام خواهد شد تا برای سال آینده مشکلاتی که اکنون وجود دارد برطرف شود و به بهترین نحو ممکن بتوانیم به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه کنیم.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا