شهری

مشارکت در پویش لقمه میلیونی توسط بسیج مهندسین صنایع – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

سید پوریا محسنی مسئول موکب بسیج مهندسین صنایع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری مهر در خصوص تدارکات برای راهپیمایی غدیر گفت: در سال جاری شمسی تدارکات برای راهپیمایی غدیر شامل ایستگاه صلواتی، ایستگاه پذیرایی و پردیس فرهنگی انجام شده و در همین راستا نیزتغییراتی در نوع پذیرایی از راهپیمایی کنندگان صورت می‌گیرد.

او در این باره گفت: در نحوه پذیرایی با توجه به نظرسنجی انجام شده، تعداد و کیفیت اقلام را ارتقا داده ایم. همچنین نوع پذیرایی قرار است تغییر کند.

محسنی درادامه درباره ابتکارات بسیج مهندسین صنایع نیز افزود: سعی کرده ایم در پویش یک میلیون لقمه ای مشارکت کنیم و عضو کمیته آن نیز هستیم. سعی می کنیم که در حوزه مشارکت مردم هم کارهای ویژه ای انجام دهیم. اطلاع رسانی و دعوت از گروه های مهندسی و پیمانکاری از ابتکارات در این زمینه بوده است.

به گفته او خانواده ها چه در بخش خدمت گزاری و چه خدمت پذیری مشارکت فعالی خواهند داشت. آنها هم در صحنه راهپیمایی و هم در آماده سازی لقمه ها کمک کرده اند.

محسنی در این باره گفت: سال گذشته در این رویداد ۱۰ هزار لقمه توزیع شد که در خانه های اعضا حاضر شده بود و ما در مقاطع مختلف زمانی توزیع کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا