مجلس

مشارکت حداکثری موجب اقتدار ملت می‌شود/ اهمیت انتخاب فرد اصلح – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: رهبر معظم انقلاب، انتخابات را لیله‌القدر انقلاب اسلامی می‌دانند، چرا که امور کشور تعیین تکلیف می‌شود. اگر در شب قدر برای یک سال امورمان تقدیر می‌شود، در انتخابات نیز امور مردم و آحاد ملت برای ۴ سال به دست رئیس جمهور منتخب سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: همان گونه که در شب قدر همگی احیا می‌داریم، در روز ۸ تیر نیز باید همگی پای صندوق‌های رأی با شکوه حضور داشته باشیم و حماسه بزرگ دیگری بیافرینیم. بی‌تردید مشارکت حداکثری موجب اقتدار یک ملت و تقویت روابط با دولت‌ها و گسترش سیاست خارجی و در نتیجه رونق اقتصادی می‌شود.

روانبخش با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، گفت: نتیجه انتخابات قوی پیشرفت، سود بردن و رفع مشکلات کشور است. انتخاب فرد اصلح، عقلی و شرعی است. اگر کسی حتی یک درصد از دیگران شایسته‌تر باشد، در کلان کشور تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. طبق فرمایش رهبری، نتیجه رأی خوب به خودمان بازمی گردد و نتیجه رأی بد نیز به خودمان باز می‌گردد.

روانبخش تاکید کرد: امیدوارم در این دوره نیز ملت ایران برگ زرینی به دفتر انقلاب شکوهمند ایران بیفزایند و شخصیتی مؤمن، انقلابی، پاکدست، فساد ستیز، ساده زیست و مردمی، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی همچون شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا