استان ها

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار کشور است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین ثابتی چهارشنبه شب در اجتماع مردم در مسجد توحید بوشهر اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید در این زمینه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تنها به حضور در انتخابات اکتفا کنیم تصریح کرد: هر رأی در این انتخابات مهم است و باید تلاش کنیم که دیگران هم در انتخابات شرکت کنند چراکه مشارکت حداکثری زمینه‌ساز اقتدار کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شور انتخاباتی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: علاوه بر شور انتخاباتی باید شعور انقلابی هم برای انتخاب اصلح در این انتخابات تقویت شود.

وی به ویژگی‌های سعید جلیلی اشاره کرد و افزود: بهترین گزینه برای اداره کشور سعید جلیلی است چرا که بیش از ۳۵ سال در پست‌های مختلف نظام اسلامی ایران مشارکت داشته است.

ثابتی با بیان اینکه کوچک‌ترین خطا و ضعف در کارنامه خدمتی جلیلی وجود ندارد ادامه داد: سعید جلیلی یکی از سیاست‌مداران مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که پرونده او و خانواده‌اش پاک پاک است.

وی قاطعیت و شناخت مسائل کشور را از ویژگی‌های جلیلی عنوان کرد و افزود: سعید جلیلی تنها کاندیدایی است که رشته دانشگاهی آن در همه مقاطع تحصیلی علوم سیاسی بوده و ۳۵ سال کار میدانی دیپلماسی کرده و دیدگاه جامعی نسبت به سیاست خارجی دارد.

مشاور سعید جلیلی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها آقای جلیلی از شانس بسیار زیادی برخوردار است گفت: جلیلی انسانی صادق و پرکار و فعال است و وعده بدون پشتوانه نمی‌دهد و هر وعده‌ای که می‌دهد حتماً عملی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا