استان ها

مشارکت بالا در انتخابات باعث اقتدار سیاسی کشور می شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اظهار کرد: همه ما مسافریم و دراین گردنه ها ومراحل طولانی سفر تنها تقوا به داد ما می رسد.

وی با تبریک فرارسیدن عید غدیر، این عید را عید تبریک اسلام دنست و عنوان کرد: پاسداشت عید غدیر و بزرگداشت آن باید در مورد توجه جدی همه شیعیان قرار بگیرد.

امام جمعه ارداق با اشاره به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا باعث دستاوردهای سیاسی و اجتماعی برای نظام می شود، عنوان کرد: مشارکت بالا باعث یاس و نا امیدی دشمن، اقتدار سیاسی کشور و شکست توطئه های دشمن می شود.

حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه برای حضور قدرتمند در معادلات جهانی نیازمند مشارکت بالا هستیم، تصریح کرد: مشارکت بالا باعث بیمه شدن کشور در برابر توطئه های دشمن خواهد شد.

وی با اشاره به آزادی حمید نوری تاکید کرد: دیپلماسی با عزت کشور باعث شکست منافقین و رژیم صهیونیستی شد و دیدیم که چطور برنامه ریزی های منافقین از بین رفت.

امام جمعه ارداق در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی یادآور شد: شهید بهشتی مدیریت بالایی داشت وشاگردانی مثل شهید رییسی را تربیت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا