کنایه کنعانی به سرکوب اعتراض‌ها در اروپا: مرگ خوبست اما برای همسایه سخنگوی وزارت امور خارجه در کنایه به مواضع اروپایی ها درباره اعتراضات ایران، گفت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف شایسته حمایت است. به گزارش هشت صبح، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در […]

کنایه کنعانی به سرکوب اعتراض‌ها در اروپا:

مرگ خوبست اما برای همسایه

مرگ خوبست اما برای همسایه

سخنگوی وزارت امور خارجه در کنایه به مواضع اروپایی ها درباره اعتراضات ایران، گفت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف شایسته حمایت است.

به گزارش هشت صبح، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توئیتر خود با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشورهای خودشان نوشت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا بد و شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف آنها خوب و شایسته حمایت است!! سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند. مرگ خوبست اما برای همسایه.

وی در ادامه افزود: مقامات رژیم‌هایی که در تاریخ خود کودتاها، توطئه‌ها، مداخلات و جنگ‌های خانمانسوزی با میلیون‌ها کشته را رقم زده‌اند، اخیراً در قامت مدافعان حقوق بشر در دیگر کشورها خودنمایی می‌کنند. طُرفه آنکه برغم ژست‌های دروغین حقوق بشری، در پنهان سازی ماهیت ضدحقوق بشری خود موفق نبوده‌اند.