مجلس

مردم روز جمعه حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی داشته باشند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز (یکشنبه ۱۰ تیر ماه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی رفتند و با رأی خود بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

وی با بیان اینکه چشم جهانیان روز جمعه به صندوق‌های رأی و حضور گسترده مردم بود، گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی، حضور مردم پای صندوق رأی است؛ مولفه‌ای که اقتدار ملی را رقم می‌زند و اقتدار ملی نیز امنیت ملی را ایجاد خواهد کرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: این امنیت ملی است که پیش‌شرط اقتصاد پویا و رفع مشکلات مردم به شمار می‌رود، به همین دلیل از حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم. از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات شرایط را فراهم کردند تا مردم پای صندوق رأی بیایند و همچنین از همه کاندیداها قدردانی می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌رو دارند و یک بار دیگر پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت و نقش خود را در اقتدار ملی ایفا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: از همه ملت ایران استدعا دارم که با حضور گسترده خود، دولت آینده را برای رفع مشکلات و معضلات کمک کنند و دولت با پشتوانه مردمی تشکیل شود که بتواند مشکلات جامعه را حل کند. امیدوارم همه ما حضور گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشیم و بار دیگر بر نظام جمهوری اسلامی ایران پافشاری کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا