مردم برای به ثمر رساندن انقلاب به دنبال عدالت و پیشرفت بودند  

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه کاشمر:

مردم برای به ثمر رساندن انقلاب به دنبال عدالت و پیشرفت بودند

مردم برای به ثمر رساندن انقلاب به دنبال عدالت و پیشرفت بودند  

کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: اگر مردم برای به ثمر رساندن انقلاب تلاش کردند چون به دنبال عدالت و پیشرفت و برچیده شدن فساد بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد طاهری صبح چهارشنبه در مراسم و آئین نمادین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، اظهار کرد: ورود عطر ولایت امام راحل (ره) به کشور ثمره تحمل تمامی شکنجه‌ها و بازجویی‌های ساواک و تلاش‌های مردم بود.

امام جمعه کاشمر بیان کرد: مردم اگر می‌خواستند شاه نباشد و امام راحل بیاید چون فرد فاسدی بود، از سویی مردم اهداف بلندی داشتند و آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی را می‌خواستند.

وی با اشاره به اینکه مردم بعدها شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را با همین نگاه سر دادند، افزود: مردم به دنبال معنویت، عدالت و پیشرفت بودند.

حجت الاسلام طاهری با اعلام اینکه مردم برای تحقق تمامی این اهداف به دنبال امام راحل رفتند، اظهار کرد: برخی از این اهداف را خوب پیش بردیم و در برخی دیگر قدم‌های کمتری برداشته شده است، باید بتوانیم اهداف بلند امام را دنبال کنیم.

امام جمعه کاشمر در ادامه دهه مبارک فجر را که تجلی شکوهمند حماسه ملتی دانست که با انقلاب اسلامی خویش، صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا