استان ها

مردم با مشارکت در انتخابات برای دفاع از نظام حماسه خلق کنند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی پنجشنبه‌شب در نشست بصیرتی در بوشهر اظهار کرد: مردم استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در عرصه مقاومت و مقابله با استعمار و استکبار هستند.

وی از ویژگی‌های مردم استان بوشهر به صبر، شکیبایی، استقامت، متدین، اخلاص و ولایت‌مداری اشاره کرد و افزود: انسجام و اتحاد مردم در استان بوشهر بسیار خوب و ستودنی است.

دبیر جامعه مبلغین کشور یکی از مطالبات مردم استان بوشهر را مسئله ته‌لنجی عنوان کرد و افزود: باید به مطالبات این مردم به خوبی توجه شود.

وی حضور مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و ادامه داد: ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند نقش مهم و اساسی در اقناع افکار عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند.

ادیب یزدی ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت در انتخابات را از مهمترین اهداف ستادهای تبلیغاتی دانست و افزود: از همه مردم برای حضور در حماسه انتخابات دعوت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر چند دشمنان در تلاش هستند که مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شوند، ادامه داد: با ورود به‌موقع در انتخابات باید دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.

دبیر جامعه مبلغین کشور اتحاد و همبستگی بین کاندیداهای اصول‌گرا را یک ضرورت دانست و گفت: باید تلاش شود که مسیر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار بزرگی برای عمران و آبادانی کشور صورت گرفته است ولی هنوز هم مشکلات وجود دارد که باید زمینه‌ساز توسعه روزافزون باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا