مجلس

مردم از وضعیت بازار خودرو ناراضی هستند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه اجرای قانون ساماندهی بازار خودرو گفت: صنعت خودرو پاشنه آشیل تمام دولت هاست و وضعیت خودرو به گونه‌ای شده که مردم راضی نیستند.

وی ادامه داد: رفتار خودروسازان با مردم توجیهی ندارد؛ فردی برای پیش خرید یک خودرو ثبت نام می‌کند و در عین ناباوری و در موعد تحویل شش ماهه به او می‌گویند که باید دو خودروی بی کیفیت دیگر تحویل بگیرد یا باید پوش اضافه واریز کند و در غیر این صورت از گردونه خارج می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه حقوق شهروندی بعضاً از سوی خودروسازان رعایت نمی‌شود و مردم از وضعیت بازار خودرو ناراضی هستند که باید تدبیری برای حل مشکلات این حوزه اتخاذ شود.

توسلی بیان کرد: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس ۵۰ درصد مصوبه مجلس درباره خودرو اجرا نشده است و باید وزارت صمت توضیح دهد که چرا قانون مجلس را اجرا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: البته وزارت صنعت، معدن و تجارت به سمت خودروی برقی رفته که این اقدام بسیار مثبت است و جای تقدیر دارد و حتماً باید تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا