مردم از رهاشدگی فرهنگی گله‌مندند/ باید فضای مجازی قانون‌مند شود

Print Friendly, PDF & Email

راستینه در نطق میان دستور:

مردم از رهاشدگی فرهنگی گله‌مندند/ باید فضای مجازی قانون‌مند شود

مردم از رهاشدگی فرهنگی گله‌مندند/ باید فضای مجازی قانون‌مند شود

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به اینکه مردم انقلابی از این وضعیت رها شده فرهنگی ناراضی هستند، گفت: قوای سه‌گانه باید به وظایف خود در قانونمند شدن فضای مجازی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: بخش مهم توصیه یکی از مسئولان تراز اول رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته به آمریکا این بود که نظام اسلامی ایران به مردم و جوانان آن متکی است و جوانان نظام اسلامی ایران را حفظ کرده‌اند و باید کاری کنیم که آن را رها کنند.

وی بیان کرد: بر این اساس دشمنان به این فکر افتادند که باید بین جوانان ما فرهنگ غربی و تربیت آمریکایی را ترویج داده و آنان را به واگرایی نسبت به دین، فرهنگ، سنت و تاریخ سوق دهند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به جوانان غیرتمند ایران اسلامی می‌گویم که دشمنان این سرزمین توطئه بسیار خطرناکی برای سرزمین آبا و اجدادمان طراحی کرده‌اند. آنها می‌دانند این سرزمین خالق تمدن‌های بزرگ است و در گام دوم انقلاب به دنبال خلق تمدن نوین اسلامی است و برای در هم شکستن ما یک جنگ ترکیبی پیچیده را طراحی کرده‌اند.

راستینه متذکر شد: آمریکایی‌ها در سال‌های گذشته ساختار این جنگ ترکیبی را با ناتوی فرهنگی سازمان داده‌اند. خزانه داری آمریکا اقتصاد خود را به خدمت گرفته و امروز با مدیریت رسانه‌ای خود هر پدیده‌ای را با تصویرسازی هوشمند علیه وحدت و انسجام ملی ما به کار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یک نمونه از این تصویرسازی‌ها را در بحث فوت مهسا امینی دیدیم. دختری در کشور ما فوت کرد و سران قوا وارد میدان شدند، کمیته حقیقت یاب تشکیل و نهایتاً مشخص می‌شود که هیچ ضرب و شتمی عامل فوت نبوده اما معاندان دروغ پردازی رسانه‌ای، تصویر سیاهی از ایران به عنوان ناقض حقوق بشر ساختند و آنچنان واقعیت را تحریف کردند که حتی برخی از سلبریتی های ورزشی و هنری ناخواسته در این تحریف غرق شدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: البته همین امپراتوری رسانه‌ای با تصویرسازی هوشمند اجازه نمی‌دهد کشته شدن جوان سیاه پوست ۲۵ ساله آمریکایی، یعنی جلر واکر که با ۴۰ گلوله پلیس به قتل رسید به جهان مخابره شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بر همه جوانان واجب است که خود را مجهز به سلاح سواد رسانه‌ای کنند و قوای سه گانه هم باید به وظایف خود در قانونمند شدن فضای مجازی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات اهتمام داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر مردم نقدی به موضوعی از مسائل کشور داشته باشند، همه وظیفه داریم بستر گفتگوهای نقادانه را فراهم کنیم و سخن آنها را بشنویم. البته آیا آن مقام مسئولی که به برکت اعتماد مردم و هزینه‌های بی‌شمار و خون‌های مظلوم بر زمین نشسته بر سر سفره نظام نشسته حق دارد در جایگاه اپوزیسیون نظام بنشینند و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه تابناک امامین انقلاب را نقد کند؟

راستینه افزود: آیا می‌شود نماینده مجلس یا وزیر باشید یا مسئولی در کرسی صدارت باشید آنگاه به جای پاسخگویی و تبیین قانون و بصیرت افزایی و باز کردن گره ذهنی دانشجویان و جوانان، در جایگاه نقد مسلمات دین و اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب قرار گیرید؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چه کسی به مسئولان حق داده که مانند روشنفکر نماها و منتقدین در این فضای غبارآلود که رسانه‌های تروریست پرور آمریکایی-صهیونیستی- سعودی در غول‌های رسانه‌ای خود مدافع حقوق بشر شده‌اند و برای به لجن کشیدن زن و مردم واژه مظلوم "آزادی" را به مسلخ برده‌اند، خواسته یا ناخواسته پیاده نظام این جنگ ترکیبی شوند؟

وی تاکید کرد: مردم و جریان‌های مؤمن انقلابی از این وضعیت رها شده فرهنگی ناراضی هستند. سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ندای ملکوتی هویت ملی ماست و اگر بازیکنی در تیم‌های ملی از خواندن سرود ملی خجالت می‌کشد، شایستگی نمایندگی این ملت را ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا