«مرحوم الزواوی» برای احقاق حقوق ملت فلسطین مجاهدت کرد

امیرعبداللهیان:

«مرحوم الزواوی» برای احقاق حقوق ملت فلسطین مجاهدت کرد

«مرحوم الزواوی» برای احقاق حقوق ملت فلسطین مجاهدت کرد

وزیر امورخارجه گفت: مرحوم الزواوی در طول سالهای طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در ایران، برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، مجاهدت می‌کرد.

به گزارش مهر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خبر درگذشت سفیر سابق فلسطین در ایران، در حساب توئیتری خود نوشت: درگذشت این دیپلمات مجاهد و انقلابی را به خانواده محترم آن مرحوم بویژه سرکار خانم سلام الزواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت مقاوم و مجاهد فلسطین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

وی افزود: مرحوم الزواوی در طول سال‌های طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران، همواره در مسیر مبارزه برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، زنده نگاه داشتن آرمان والای فلسطین و دفاع از قدس شریف تلاش و مجاهدت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن چند دهه تلاش و مجاهدت مردمان مقاوم فلسطین از جمله مرحوم صلاح الزواوی با آزادی کامل این سرزمین مقدس از چنگال اشغالگران صهیونیست و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا