استان ها

مرحله دوم انتخابات باشکوه تر از مرحله اول در حال برگزاری است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس‌زاده عصر جمعه در جمعه خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات در واقع جشن ملی ملت ایران بوده که برای آزادگی و استقلال کشور و تعیین سرنوشتشان جشن می‌گیرند

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: از اینکه مردم استان پای صندوق‌های رأی آمدند و در تعیین سرنوشتشان مشارکت نمودند که حق مسلم آنها بوده قدردانی کرد و افزود: زمینه‌ها و شرایط لازم آماده بوده برای اینکه مردم پای صندوق بیایند.

عباس زاده بیان کرد: امروز مردم هم باید خودشان به تکلیفشان عمل کنند و نقش خود را در انتخابات ایفا نمایند و هم به همه اطرافیانشان توصیه کنند.

وی افزود: مشارکت مردم موجب خشم دشمنان ما است و تبری و برائت از دشمنان این ملت و این انقلاب به عنوان یک اصل تعریف شده است بنابراین برای انجام وظیفه اصلی تبری باید حتماً مردم در انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: توصیه شده‌ایم به اینکه اگر امر جامعی در حکومت و کشور اتفاق افتاد مردم مأمور به این هستند به صورت جامع شرکت کنند.

عباس زاده تأکید کرد: امروز شاید در کشور ما و در نظام مدیریت کشور امر جامعی بالاتر از مسئله انتخابات نداشته باشیم.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: شاید مهمترین و بزرگترین آن امانتی که در دست ما بوده امانت حکومت اسلامی جامعه اسلامی است که خون بهای شهدای عزیز نتیجه مجاهدت‌های همه مجاهدان عالم است.

عباس زاده افزود: سرنوشت کشور و حکومت اسلامی امروز امانتی است که بر دوش تک تک ملت ایران است و بنابراین وظیفه داریم که این امانت را به اهلش بسپاریم.

وی اظهار کرد: بنابراین هم شرکت در انتخابات و هم تاکید بر انتخابات اصلح و اهلیت فردی که دارای اهلیت بیشتری است اهمیت دارد.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: هفته گذشته شاهد حضور پرشور مردم استان بوده‌ایم به طوری که بیشترین درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی مربوط به خراسان جنوبی بوده است.

عباس زاده اظهار کرد: بر اساس شواهدی که از صبح تاکنون داریم مرحله دوم باشکوه‌تر در سراسر کشور و به ویژه در استان خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات در استان خوشبختانه به وظایف خود عمل می‌کند و ساختار و سازمان برگزاری انتخابات در استان به بهترین شکل صورت گرفته است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: در این دوره با افزایش ۱۹ نفر از افراد مجرب به عنوان بازرسان ویژه در سطح استان کار بازرسی را تمام کرده‌ایم و ۸۲ نفر از همکاران و کسانی که مجرب هستند به عنوان بازرسان در محل صندوق‌های رأی در سطح استان مشخص شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا