سیاسی

مرتفع شدن نابسامانی های سالهای گذشته با مدیریت فرماندهان در فراجا – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از قرارگاه اربعین حضرت ابولفضل معاونت فاوا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در جمع خدمتگزاران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ستاد فرماندهی کل انتظامی باشم.

وی افزود: علاوه بر گزارش‌ها و نظارت‌های میدانی بازرسان ستاد کل از مجموعه فراجا در ماموریت اربعین، گزارشات از نظم وبرقراری امنیت این ماموریت توسط قرارگاه‌های مستقر در پایانه‌ها نیز حاکی از براقراری نظم و امنیت حاکم در این مراسم است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در این جلسه گزارشات دریافتی از تهران تا پایانه‌های مرزی نشان می‌دهد خدمت خالصانه و صادقانه همرزمان ما در فرماندهی انتظامی کشورحاکم است وهمه نا بسامانی‌هایی که در سال‌های گذشته در خصوص ترددهای جاده‌ای و عبور ومرور از مرز ومسائل امنیتی و خدمات وجود داشت به حمدالله با مدیریت عزیزان وهمکاری دستگاه‌های گوناگون کشوری مرتفع شده است.

سرلشکر باقری با اشاره به عبور بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر از هموطنان ما از مرزهای کشور به سمت عتبات عالیات اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار زائر غیر ایرانی نیز از مرزهای کشور خارج شده اند و به زیارت مشرف شده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خوشبختانه میزان ایستایی زائران در مرزها به چند ثانیه اندک کشیده شده و این نشان از آماده بودن زیر ساخت‌ها و برقراری امنیت و خدمات رسانی موکب داران به زائران است.

وی با اشاره به گرمای طاقت فرسایی که امسال در این مراسم حاکم است اضافه کرد: با این وجود کارها به نحو مطلوب در حال انجام است وفرماندهی انتظامی نیز این آمادگی را اعلام کرده که از همه نظرات زوار استقبال کند و زائران در بازگشت از سفر می‌توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا مسائل موجود تا سال آینده مرتفع شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: مراسم اربعین حسینی در واقع در این حجم چندین میلیونی نمایش قدرت اسلام ودلبستگی مردم ما وبسیاری از کشورهای دیگر به تعالیم اسلامی و ائمه اطهار ص است واین رزمایش بزرگ توسط یاران حضرت بقیه الله اعظم به نمایش گذاشته می‌شود و به حمدالله فرماندهی انتظامی این توفیق را دارد که به خوبی این ماموریت را انجام می‌دهد و تا کنون مشکلی مشاهده نشده و همه اقدامات به خوبی در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا