مربی فولاد: مقابل استقلال مثل قهرمانان جنگیدیم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه خبری هشت صبح از اهواز، خوانما گوئررو پس از تساوی بدون گل دیدار فولاد و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی برابری بود. ما مثل قهرمانان جنگیدیم. اگر مثل همین بازی در دیدارهای دیگر هم بجنگیم، بردن فولاد برای حریفان خیلی سخت می‌شود. 

وی درمورد اظهارنظر جواد نکونام مبنی بر اینکه فولاد با چند لایه دفاع می‌کرد، گفت: منظورش چیست؟ همیشه سعی کردیم تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار بگیریم. به این دلیل که حریفانی مثل استقلال سعی دارند با کشاندن بازی روی زمین حمله کنند، استراتژی ما هم این است از لحاظ دفاعی مقابل آنها قوی ظاهر شویم.

مربی اسپانیایی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا میدان دادن به جوانان که در این بازی اتفاق افتاد در دیدارهای دیگر نیز تکرار می‌شود، عنوان کرد: این‌ها تصمیمات سرمربی تیم است. امروز از محمد عسکری استفاده کردیم که یک جوان باآتیه و درخشان است. سایر نفرات آکادمی هم باید دقت کرده و مثل این بازیکن همین مسیر را پیش بروند تا در تیم اول ظاهر شوند.

خوانما اضافه کرد: البته نباید فراموش کنیم تلاش تیم فولاد جمعی بود. تیمی بودیم که خیلی متحد بازی کردیم و هواداران هم کمک کردند تا با قدرت ظاهر شویم.

وی درمورد احتمال تقویت خط حمله فولاد در نیم فصل، توضیح داد: بازی‌های زیادی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات مانده است. باید سعی کنیم بیشترین امتیازها را از این بازی‌ها به دست آوریم و هنوز هم سرمربی با باشگاه در مورد این موضوع صحبت نکرده است زیرا باید وقتش برسد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا