استان ها

مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان پیش از ظهر یکشنبه در این یادواره ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: بعد از فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ جهاد سازندگی در قالب یک شورا تشکیل شد و براساس آن جهادگران به فعالیتهایی در حوزه عمراین و آبادانی منطقه پرداختند.

پیمان اسکندری خاطرنشان کرد: پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی نیز از خدمات جهادگران جهاد سازندگی است که در آن دوران رقم خورد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی کردستان بیش از هزار و ۷۰۰ شهید، جانباز و رزمنده دارد، یادآور شد: برخورداری از ایثار مخلصانه از ویژگی های بارز جهادگران محصوب می‌شود که در کل کشور خدمات ارائه کرده و می‌کنند.

مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی کردستان ۹۲ شهید، ۷۰ جانباز و بیش از هزار و ۷۰۰ رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده که برای استان کردستان مایه افتخار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه کارکنان جهاد کشاورزی اغلب دارای سنین دهه ۶۰ و ۷۰ هستند ، افزود: باید این افراد با روش و منش زندگی شهدا آشنا شوند و برگزاری یادواره جهادگران قدمی برای تحقق این مهم بود.

مراسم یادواره شهدای جهادگر جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

اسکندری امنیت غذایی را اصلی ترین رسالت این سازمان برشمرد و گفت: باید با نگاه و رویکرد جهادی برای توسعه و امنیت غذایی گام برداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا