استان ها

مراسم عزاداری نیروهای مسلح همزمان با ۲۸ صفر در چهارمحال و بختیاری – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان، روز دوشنبه ۲۸ صفر در سوگ پیامبر اسلام نشسته و با برگزاری مراسم عزاداری اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح را نشان می‌دهند.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت دو سبط گرامی‌شان، حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع)، آیین سوگواری ۲۸ صفر با حضور پرشور هیئت‌های مذهبی نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: انسجام، اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح با حضور حداکثری نیروهای مسلح از فراجا، سپاه و بسیج در این مراسم نشان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی اولین موردی است که در مراسم عزاداری نیروهای مسلح دیده خواهد شد، اما ارائه الگوی مناسبی از عزاداری مسئله دیگری است که توسط این هیئت رقم زده می‌شود.

سردار اکبری با بیان اینکه مراسم عزاداری نیروهای مسلح در صبح دوشنبه ۱۲ شهریور و همزمان با روز ۲۸ صفر در شهرکرد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: شروع مراسم در مرکز استان ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان بسیج به سمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن قرائت زیارت رسول الله از بعید، اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی و اعلام همدلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام خواهد شد.

اکبری تصریح کرد: تحقق دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری مراسم عزداری نیروهای مسلح در ۲۸ صفر و همچنین عزاداری نیروهای مسلح و توکل و توسل به ائمه اطهار در این روز از جمله مواردی است که اولویت بسیاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا