ورزشی

مدیر ورزشگاه فولادشهر: تیم‌ملی از شرایط چمن راضی است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مدیر ورزشگاه فولادشهر درباره انتقادات به وضعیت چمن این ورزشگاه توضیح داد.

به گزارش ایسنا، صالحی مدیر ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در خصوص آخرین وضعیت فولاد شهر پیش از بازی تیم ملی با قرقیزستان اظهار کرد: باتوجه به آن که تیم ملی باید در فولادشهر میزبان قرقیزستان باشد اقدامات لازم برای میزبانی را انجام دادیم و قسمت‌هایی از زمین با استفاده از چمن اصلی تعویض گردیده است. سایه‌هایی در زمین است که چمن گرم سیری است و از لحاظ رنگ تفاوت دارد ولی از نظر تراکم هیچ تفاوتی ندارد و کیفیت بازی را پایین نمی‌آورد. شاید برای رسانه‌ها شرایط زمین خوب نباشد ولی چمن فولاد شهر بهترین زمین است و هیچ گونه ناهمواری ندارد.

وی افزود: برای آن که تیم ملی بتواند در بهترین وضعیت بازی کند باید نیم تا یک سایز چمن را بلندتر بگیریم که آشفتگی که در تمرین برای زمین اتفاق میفتد با یک سایز پایین رفتن برای برقراری مسابقه آن آشفتگی را رفع کنیم‌.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی میزبانی تیم ملی در فولاد شهر به آن‌ها اعلام شد گفت: حدود ۲۵ روز پیش امیر قلعه‌نویی به ورزشگاه آمد و ورزشگاه را بازدید کرد.

او ادامه داد: سرمربی تیم ملی از زمانی که فهمید در فولاد شهر باید میزبان قرقیزستان باشد این را به ما اعلام کرد و ما از همان لحظه اقدامات لازم را انجام دادیم.

او ادامه داد: من به همراه ناظر AFC کل زمین را قدم زدم و آن‌ها رضایت خود را اعلام کردند. تمام عملیاتی که اینجا انجام شده قابلیت تکرار روی چمن‌های دیگر دارد. نوری که در ورزشگاه تقویت شده ۱۹۵۰ لوکس است و یک نواختی آن  هشتاد و شش صدم است.

صالحی در پاسخ به این سئوال که اگر تیم ملی از شرایط زمین ناراضی باشند امکان تغییر وجود دارد یا خیر گفت: هیج نارضایتی‌ای وجود نخواهد داشت و با توجه به راضی بودن ناظر بازی امکان تغییر وجود ندارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا