تمام سعی ما این است که زنان غربی را هم حجاب دار کنیم

Print Friendly, PDF & Email

 ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: امروز تمام سعی دشمن در پی ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌حجابی در کشور است.

روح الله سلگی روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب در مجموعه ساحلی رادیو دریای چالوس افزود: بدخواهان نظام اسلامی درصدد هستند تا با ایجاد رخنه به نوعی گسستگی میان صفوف به هم پیوسته ملت ایران اسلامی به وجود آورند و ریشه های تاریخی و غنی دینداری را بخشکاند و ملت را از آدب و سنن الهی دور کند.

وی اظهار کرد : در حالی که مردمان این سرزمین به ویژه شیرزنان خطه شمال کشور دیار علویان آنچه به عنوان ایمان و ظلم ستیز آنان است، حجاب و پاکدامنی است و این مردم در بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ هزار سال گذشته در این منطقه لبیک گوی پیام آزادی بخش ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت ابا عبدالله امام حسین (ع) بودند و شکل گیری حکومت علویان در این دیار مصداق روشنی از این ادعا است.

معاون استاندار مازندران گفت : این اجتماع و همایش خودش در شهرستان چالوس، مهم ترین پیام آن به ملت ایران آن است اگر خطه سرسبز و زیبای شمال به ویژه مازندران را به عنوان مقصد سفرهایشان با هر سبک و سیاق و تفکری برمی گزینند آن است بدانند اینجا دیار علویان و قدمگاه ۲۱ هزار شهید است و این سرزمین شهدای زیادی تقدیم این انقلاب کرده بنابراین رعایت حجاب، عفت و پابیندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب به عنوان خطوط قرمز آنان است.

سلگی با قدردانی از مسوولان به ویژه فرماندار بابت شکل دهی این همایش بسیار بزرگ در این خطه غربی مازندران افزود : حضور چشمگیر و استقبال بی سابقه شیرزنان محجبه این منطقه در این همایش نشان داد بیش از گذشته پابیند به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش های نظام هستند و خط نگهدار دین، عفت و حجاب می باشند.

این مسوول استانی خاطرنشان کرد : دشمن باید بدانند شیرزنان ایران اسلامی چه پیش و بعد از اسلام حیا و پاکدامنی به عنوان خطوط قرمز و سرلوحه زندگی آنان بود و به مدد الهی این رویه ادامه خواهند داد همانطوری که رضا خان قلدر و مستبد سعی داشت با چوب و چماق حجاب را از سر این شیرزنان بردارد و الگوی غربی را در ایران پیاده کند و دستور داده بود حجاب نباید اجباری شود کار او به جایی نرسید.

وی گفت : پیام دیگر این همایش آن به ایادی استکبار غرب و آنانی که با به راه انداختن جنگ ترکیبی و رسانه ای تمامی سعی و تلاش دارند تا ملت به دوران پیش از انقلاب برگردند بدانند کور خوانده اند هرگز این ملت به گذشته بر نمی گردند اگر چنین بود همان زمان دوران مستبد حکومت رضاخانی را تحمل می کردیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : امروز پیام این ملت به آن دسته از کسانی است که راه و روش خودشان را تغییر داده اند و حیله گرایانه در پی ربایش قلوب جوانان هستند بدانند اگر قرار بود مرعوب نقشه های شوم دشمن و مستبدان بشویم همان زمان مغلوب قبیح ترین چهره های تاریخی رضاخانی می شدیم.

سلگی افزود : این ملت ۲۲۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده مادر و همسران شهدایی که در راه با همدردی حضرت زینب (س) نه فقط اشک بلکه خون گریستند و امیدوارم این مسیر با قوت و قدرت ادامه یابد و انقلاب و اسلام با رهبری هوشمندانه امام خامنه ای بقا پیدا کند و به زودی شاهد براندازی جریان های مخالف این انقلاب خواهیم بود.

دولت جهادی در صدد گره گشایی مشکلات تاریخی کشور است

مدیر سابق حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب هم با قدردانی از سخنرانی توفنده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : امروز با مروری به سوابق فعالیت دوره های گذشته در هیچ دولتی خاطر ندارم که فرزندان شهدا در بدنه حاکمیت و آن هم پست معاونت استانداری در اختیار قرار گیرند و این از برکات دولت مردمی و جهادی است.

حجت الاسلام محسن مجتهد زاده افزود : خدمات دولت سیزدهم یک مورد ۲ مورد نیست همه همدل و همسو پای کار آمده اند تا بتوانند گره مشکلاتی که از بدو پیروزی شکوهنند انقلاب اسلامی باز نشده در این دولت به مدد الهی باز کنند و این مستلزم عزم و اراده همه مسوولان و حتی مردم است.

وی بیان داشت : امروز دشمن از جریان براندازی بیم و هراس دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

وی اضافه کرد : گفتمان انقلاب اسلامی و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی آنقدر قوت دارد که حتی در دورترین نقاط جغرافیایی به ویژه آمریکای لاتین هم تاثیر داشته است، دوران جبهه و جنگ را نباید از یاد برد چرا که مردم خودش مدیریت کردند برای عفاف و حجاب هم نباید به همدیگر حواله دهیم اگر این نوع تفکر حاکم شود شاهدجولان رسانه های بیگانه معاند و ضد انقلاب خواهیم بود.

وی تاکید کرد : امروز باید حل مساله اقتصاد، حجاب و شناسایی تعداد اندک مفسدان اقتصادی به عنوان مطالبه عمومی مردم باشد و ضمن آنکه برای حل مشکل حجاب و عفاف هم باید کارهای گروهی مردمی انجام گیرد و با گفتمان مهربانانه و محبت آمیز در کنار خانواده های شهدا و ریش سفیدان امر به معروف و نهی از منکر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا