استان ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از هیات‌های مذهبی تقدیر کرد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی پیامی از ائمه محترم جمعه و جماعات، هیأت مذهبی، وعاظ، سخنرانان و مداحان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و موکب داران استان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَهً فی قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَدا»

با عرض تسلیت شهادت جان‌گداز حضرت سیدالشهداء (ع)، خاندان و اصحاب باوفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه؛ هیأت مذهبی خراسان شمالی در دهه اول محرم، باری دیگر عظمت و شکوه محافل و مجالس حسینی را به رخ جهانیان کشیدند.

به‌صراحت می‌توان گفت اوج این برنامه‌ریزی‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اقامه عزاداری پرشور و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به‌خوبی به نمایش گذاشته شد و باری دیگر ولایت مداری هیئت‌های مذهبی در این روزها برای جهانیان به اثبات رسید.

بی‌شک تلاش‌های ارزشمند مسئولان محترم هیئات مذهبی، سخنرانان، مبلغین دینی و مداحان اهل‌بیت (ع) در راستای تبیین صحیح و خالی از تحریف حادثه عاشورا موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان‌ساز شده و ان‌شاءالله عزاداری‌های صحیح و حسینی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مأجور خواهد بود.

در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان به‌ویژه ائمه محترم جمعه و جماعات، هیئت‌های مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و تمامی دست‌اندرکاران به دلیل آفریدن حماسه‌ای بزرگ در دهه اول ماه محرم، مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می‌دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا