ورزشی

مدیرعامل استقلال خوزستان: اگر ثابت شد، اعدامم کنید/ فریب خوردم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: جوی که در ۴۸ ساعت گذشته در خوزستان ایجاد شد به خاطر جنادله است و اعتراف می‌کنم که او تنها بازیکنی بود که بدون نظر بوژوویچ در اردوی ما آمد و من فریب خوردم.

به گزارش ایسنا، کیوان بابادی در جلسه معارفه سرمربی خارجی استقلال خوزستان، اظهارکرد: در استقلال خوزستان کار نیمه تمام دارم و اصل کار من جوان سازی است و باید کمک کنیم تا در فوتبال خوزستان پوست اندازی صورت بگیرد. فوتبال خوزستان جوانی را فریاد می‌زند.

او گفت: انتخاب بوژوویچ پس از بررسی هفت هشت سرمربی خارجی خوب انجام شد. خط فکری ما تحول، عدالت، توسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در واکنش به سوالی درباره جذب یک مدافع وسط که فصل گذشته سه بازی انجام داد، گفت: سال ۱۴۰۰ کرونا گرفتم و امروز سالم مقابل شما ایستادم‌ام! مصدومیت دال بر محرومیت از فوتبال نیست. باید شرایط حال بازیکن را دید، نه گذشته او را. حسینی بازیکن با کیفیتی است و اولین قرارداد حرفه‌ای‌اش را من در استقلال خوزستان امضا کردم. در استقلال خوزستان بازیکنانی با رانت و رابطه جذب نمی‌شود. او یکی از بهترین‌های کشور است و با کمک کادرفنی در تیم‌ملی را هم به روی خود باز خواهد کرد.

او خاطر نشان کرد: اگر آرغند را که خوزستانی است جذب نمی کردیم باید تاکسی اینترنتی کار می کرد؟ چرا کسی جذب این بازیکن توسط استقلال خوزستان را نمی بیند؟ جوی که در ۴۸ ساعت گذشته در خوزستان ایجاد شد به خاطر یک بازیکن (جنادله) است و اعتراف می کنم که آن بازیکن تنها بازیکنی بود که بدون نظر بوژوویچ در اردوی ما آمد. من فریب خوردم و مدیر برنامه او به من گفت زیر ۲۳ سال است و گفتم وقتی زیر ۲۳ سال و خوزستانی است قدمش به روی چشم. دیدم ۲۳ سال است ولی گفتم بماند اما وقتی نظر سرمربی را جلب نکرد که نباید من را مورد اتهام قرار دهند. نقد باید منصفانه باشد خودم می گویم از من و هیات مدیره کسب رتبه در بالای جدول نخواهید.

بابادی با انتقاد از مدیرعامل سابق استقلال خوزستان، عنوان کرد: آسیب ۵۰ تا ۶۰ میلیاردی که به استانم وارد شد روی ضعف و بی تدبیری مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال خوزستان بود اما از پورموسوی ممنونم که با تمام مشکلات ایستاد و تیم را نگه داشت. این که من و پورموسوی نتوانستیم با هم کار کنیم دال بر دشمنی من و او نیست.

او بیان کرد: اگر روزی کسی در فوتبال ایران بازیکنی منتسب به کیوان بابادی پیدا کرد، من را اعدام کنید. من شفاف و صادقانه با مردم صحبت می‌کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا