مدارس و دانشگاه های استان تهران سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار تهران:

مدارس و دانشگاه های استان تهران سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است

مدارس و دانشگاه های استان تهران سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عابد ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه شنبه ۱۳ دی‌ماه و چهارشنبه ۱۴ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

ملکی گفت: همچنین خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر شش سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دورکار خواهند بود.

وی گفت: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک فردا و پس فردا، سه شنبه ۱۳ دی‌ماه و چهارشنبه ۱۴ دی ماه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود و از شهروندان تقاضا داریم، از تردد غیرضروری خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا