مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش‌آموزان

جلال‌زاده در جلسه علنی مطرح کرد؛

مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش‌آموزان

مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش‌آموزان

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال‌زاده در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رئیس مجلس شورای اسلامی از همان روزهای اول به کمیسیون امنیت ملی مجلس مأموریت داد تا موضوع را پیگیری کنیم. برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتیجه از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت یا عوامل نفوذی دشمنان قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستورکار کمیسیون و مجلس قرار دارد. از همه مسئولان و آحاد ملت می‌خواهیم ضمن مراقبت از خلق شایعات، کمک کنند تا دشمنان ملت که از هر حادثه‌ای برای ایجاد تشنج و تشویش افکار عمومی بهره می‌گیرند، در این مورد نیز ناکام بمانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت مجلس پس از جلسه نوبت سوم بررسی لایحه بودجه از ساعت ۹ شب در آخرین جلسه‌ای که با حضور مقامات ذیربط کشوری در حوزه انتظامی، امنیتی، پدافند غیرعامل، دستگاه‌های آموزشی و دیگر دستگاه‌ها داشت، این موضوع را پیگیری و هم افزایی حداکثری دستگاه‌های ذیربط را دنبال می‌کند.

جلال‌زاده بیان کرد: از همه همکاران درخواست دارم اعتماد کامل به مسئولان ذیربط که شبانه روز پیگیر ماجرا هستند، داشته باشند و اگر نکته‌ای باشد توسط دستگاه‌ها اعلام خواهد شد. مدیریت مواضع و بیان مطالب در پیگیری موضوع و نتیجه آن کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا