شریعتی در صحن مجلس: مجموع مصوبات اقتصادی مجلس یازدهم بیشتر از سه مجلس گذشته است نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است. به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه […]

شریعتی در صحن مجلس:

مجموع مصوبات اقتصادی مجلس یازدهم بیشتر از سه مجلس گذشته است

مجموع مصوبات اقتصادی مجلس یازدهم بیشتر از سه مجلس گذشته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رحیمی جهان آبادی در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم به جای اصلاح این قانون، گفت: زمانی که کسی خارج از موضوع در صحن مجلس صحبت می‌کند، هیأت رئیسه باید به آن تذکر داده و اگر صحبت‌های وی همچنان خارج از دستور بود، باید میکروفن وی را قطع کند.

وی ادامه داد: امروز همکار ما صحبت‌هایی خارج از موضوع اصلاح قانون انتخابات بیان کرد و به خلاف آنچه خودش گفت، یک نسخه انتخاباتی بود. این همکار ما سایر نمایندگان را متهم کرد که به فکر مردم نیستند، اما بر اساس آمار مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است. طرح‌های مختلفی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه اقتصادی در حال بررسی است، اما هر کمیسیونی نیز باید کار تخصصی خود را انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر رحیمی جهان‌آبادی دنبال مطالبات مردم بود، بهتر بود به دولت قبل در مورد مشکلاتی که در رابطه ما با کشور ترکمنستان اتفاق افتاد و امروز اثر آن را در تربت جام حوزه انتخابیه وی می‌بینیم و مردم در رابطه با گاز به مشکل مواجه شده اند، تذکر داده و پیگیری می‌کرد. چرا آن روز به فکر درد مردم حوزه انتخابیه خود نبود؟

شریعتی متذکر شد: این نماینده چرا در دولت قبلی به وزرای نفت و خارجه تذکر نداد که چرا نیروگاه نمی‌سازید و طرح‌های اقتصادی را دنبال نمی‌کنید؟ در دولت قبل که وی حامی آن بود، هیچ اثری از تدبیر و امید وجود نداشت. اینجا جای نطق سیاسی برای انتخابات نیست، اگر می‌خواهند صحبت‌های انتخاباتی کنند باید به موقع خود آن را انجام دهند.