مجمع روحانیون مبارز: رفتار‌های تروریستی از سوی هر کسی و در هرجا بی‌لکنت زبان باید از سوی همه محکوم شود

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایلنا: مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای با محکوم کردن حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بر شناسایی و مجازات عوامل این حادثه تاکید کرد.

در ابتدای بیانیه مجمع روحانیون مبارز با اشاره به حادثه تروریستی انفجار بمب در میان مردم عزادار کرمان، آمده است: رفتار‌های تروریستی و قربانی گرفتن کور از مردم از سوی هر کس و در هرجا که باشد بی لکنت زبان باید از سوی همه محکوم شود. مجمع روحانیون مبارز ضمن محکوم کردن شدید این عملیات تروریستی برای شهدای کرمان آرزوی علو مقام و برای هموطنان مجروح آرزوی شفای عاجل دارد.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر شناسایی هرچه زودتر عوامل پنهان و آشکار این حادثه تروریستی و مجازات آنان، تاکید شده است: انتظار می‌رود مسببان و آمران و اجراکنندگان این فاجعه به مجازات برسند و علاوه بر آن ریشه‌های این خشونت‌های تلخ که این بار و در این عملیات ننگین رکوردار تعداد شهدای تروریستی در ایران است، شناسایی شود.

در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان به حفظ کامل امنیت در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان، آمده است: مجمع روحانیون مبارز این کشتار کور و شهادت ده‌ها انسان هموطن را به مردم ایران و خانواده‌های آن عزیزان تسلیت می‌گوید و با مردم شریف کرمان ابراز همدردی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا