مجلس

متعهد می‌شوم که دیوان محاسبات را تقویت کنم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا تیموری کاندیدای ریاست دیوان محاسبات کشور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در دفاع از برنامه‌های خود، اظهار کرد: من فرزند دیوان محاسبات هستم و از پایین‌ترین رده شغلی در دیوان محاسبات به صورت سیستمی و نه جهشی و با کارشناسی به این نقطه رسیده‌ام.

کاندیدای ریاست دیوان محاسبات تاکید کرد: متعهد به امانت‌داری هستم و قول می‌دهم که چشم بینای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نظارت باشم. افزایش اقتدار دیوان محاسبات، ارتباط با نمایندگان و کمیسیون‌ها و نظارت بر شرکت‌ها و مؤسسات دولتی از جمله برنامه‌هایم است.

وی با اشاره به اینکه بدون نگاه سیاسی، دیوان سیاست‌زده را به مسیر اصلی خود بازمی‌گردانم، اظهار کرد: متعهد می‌شوم که دیوان محاسبات را به عنوان پشتوانه نظارتی مجلس تقویت کنم و تلاش می‌کنم تا دیوان با نظارت دقیق و به موقع، نقش خود را با جدیت ایفا کند.

تیموری در ادامه گفت: نظارت دیوان محاسبات باید به صورت مستقل باشد، نه ابزار تسویه‌حساب‌های سیاسی و متعهد می‌شوم تا دیوان را به جایگاه واقعی خود بازگردانم. متعهد می‌شوم تا از انتصاب مدیران سیاسی و حزبی در این مرجع تخصصی و فنی دوری کنم و بدون گرایش سیاسی و حزبی فعالیت نظارت مستمر دیوان محاسبات را برای صیانت بیت‌المال دنبال کنم. به عنوان یک کارشناس در خدمت شما هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا