ورزشی

مبینا فلاح: یک برد در المپیک رضایت‌بخش نیست/ می‌خواستم به جمع هشت کماندار برتر برسم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تنها کماندار ایران در المپیک پاریس پس از حذف در مرحله یک شانزدهم نهایی، گفت: یک برد در المپیک برایم رضایت‌بخش نیست و مقابل حریف ترکیه‌ای به اشتباه خودم باختم.

به گزارش ایسنا، مبینا فلاح که با شکست حریف ویتنامی در مرحله یک سی و دوم، اولین برد تیر وکمان ایران در المپیک را رقم زد و در نهایت مقابل حریف ترکیه‌ای در مرحله یک شانزدهم نهایی از المپیک حذف شد، اظهار کرد: از عملکردم راضی نیستم و در دیدار با حریف ویتنامی، پا به پای هم پیش رفتیم و در نهایت فکر می‌کنم با دعای خیر مردم، توانستم این حریف را شکست دهم.

وی ادامه داد: در مقابل حریف ترکیه‌ای هم به اشتباه خودم باختم. درست است که حریفم در رده پنج دنیا قرار دارد اما پیروزی بر او را در خودم می‌دیدم. ابتدای بازی هم اشتباه کردم. فکر می‌کردم مساوی شده‌ام اما امتیاز را که روی تابلو دیدم، متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام و خیلی بهم ریختم و نتوانستم خودم را جمع و جور کنم.  

تنها کماندار ایران در المپیک با اشاره به اینکه گفته بودم می‌خواهم در المپیک تاریخ‌ساز شوم اما یک برد برای من تاریخ سازی نیست، عنوان کرد: من می‌خواستم حداقل به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کنم و فکرمی‌کنم خیلی زود حذف شدم.  

فلاح افزود: من برای مسابقه در هر شرایطی خودم را آماده کرده بودم اما این چند روز هوا خیلی گرم بود. نمی‌گویم به خاطر این نتیجه نگرفتم. منظورم این است که این رشته سختی‌های زیادی دارد ‌و بعد از تحمل این سختی‌ها، باید نتیجه بهتری بگیرم تا راضی باشم.  

وی نقش مربی کره ای را مثبت دانست و درباره تمریناتش، گفت: من دو سال است که با این مربی کار می‌کنم. مرتب در اردو بوده‌ایم اما کار ویژه برای المپیک را در یک‌ ماه گذشته انجام داده‌ایم. چون دیر سهمیه گرفتم وحضورم در المپیک قطعی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا