مجلس

مبارزه با فساد از اهم برنامه‌های پاک‌نژاد است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، امید نصیبی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت، گفت: وزارت نفت یک وزارتخانه تخصصی است و کسی می‌تواند وزیر نفت باشد که سال‌ها در این وزارتخانه کار کرده باشد و حوزه‌های مختلف این وزارتخانه را علی‌الخصوص در شرایط تحریم بشناسد.

وی بیان کرد: پاک نژاد تخصص خوبی در حوزه نفت دارد و به خوبی می‌تواند ظرفیت تولید نفت را ارتقا دارد. وی هم در سطح و هم در ستاد و در همه مجموعه‌های وزارت نفت کار کرده است. ظرفیت‌های میادین نفتی و گازی و به خصوص میادین مشترک با کشورهای همسایه و توسعه آن از دغدغه‌های محوری وزیر پیشنهادی نفت است.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاک‌نژاد با سوابق خود قطعاً انرژی‌های کشور را به خوبی برنامه‌ریزی و تأمین خواهد کرد و ان‌شاءالله با حضور وی در مجموعه وزارت نفت شاهد تقویت زنجیره صنعت نفت خواهیم بود.

نصیبی تاکید کرد: بازخوردها حاکی از خشنودی کارکنان و پیشکسوتان و بازنشستگان بخش‌های مختلف نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پس از معرفی پاک نژاد برای تصدی وزارت نفت بوده است. فردی می‌تواند وزارت نفت را به خوبی راهبری و مدیریت کند که در این صنعت دارای تجربه و دانش لازم باشد و پاک نژاد فردی متخصص، متعهد، مدیر و از بدنه صنعت نفت است و به خوبی می‌تواند خسارت‌های گذشته را جبران کند.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مبارزه با فساد و ویژه خواری از اهم برنامه‌های پاک نژاد است و اعلام کرده است که در مدیریت خود استقلال دارد و به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست.

وی در ادامه، گفت: آقای پاک نژاد! شما قرار است در مجموعه‌ای کار کنید که مملو از جوانان پرکار، متعهد، علمی و متخصص است و امیدوارم با رأی بالا که مجلس به شما دهد، شاهد کادر پروری و کادرسازی از مجموعه جوانان در صنعت نفت باشیم.

وی ادامه داد: همچنین در کشورمان، پتروشیمی‌هایی عمدتاً ۱۵ سال یا ۲۰ سال بر زمین مانده است و جوانان چشم انتظار اقدام عاجل مجموعه وزارت نفت در این زمینه هستند تا بخشی از مشکلات و اشتغال جوانان حل شود.

نصیبی گفت: صنعت نفت باید مسئولیت اجتماعی خود را در شهرستان‌هایی که دارای منابع نفتی است، بهبود بخشد. در مجموعه وزارت نفت صنعت پتروشیمی داریم که وزارت نفت را نباید از مجموعه پتروشیمی جدا بدانیم.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در عزل و نصب‌ها هر روز شاهد خبرهای ناگواری هستیم و امیدوارم با مدیریت پاک نژاد این مسائل حل و فصل شود. از مجلس می‌خواهم که به پاک نژاد رأی اعتماد بالا دهد و بتوانیم تحولی اساسی را در این حوزه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: پاک نژاد فهم بسیار خوبی از حوزه‌های مختلف وزارت نفت دارد و به عنوان یک فرد تحصیل کرده می‌تواند به خوبی در این وزارتخانه عمل کند. پاک نژاد گفته است که استقلال خواهد داشت و متعلق به هیچ جناحی نیست و امیدوارم که این موضوع را ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا