اقتصادی
ماینرهای غیرمجاز به اندازه دو نیروگاه اتمی برق مصرف میکنند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :
مجری نظارت و ساماندهی استخراج رمز داراییهای شرکت تولید گفت : بین ۳ تا ۵ درصد پیک مصرف شبکه برق کشور ماینرهای غیر مجاز به خودشان اختصاص میدهند و این عدد به اندازه دو نیروگاه اتمی میباشد.




![همتی، وزیر اقتصاد: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی موافق کاهش نرخ سود بانکی هستند/ کسی با حساب [بانکی] مردم کاری ندارد/ سازمان امور مالیاتی به موجب قانون موظف است اطلاعات مربوط به بانکها شهرداریها نیروی انتظامی و ... را یه صورت برخط داشته باشد/ این اقدام برای جلوگیری از فرار مالیاتی است نه دخالت کردن](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2024/10/1827986_534-390x220.jpg)
