استان ها

ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه در اردبیل وصول می‌کنیم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، افشین شیرزاد عصر پنجشنبه در جلسه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های درمانی و بیمه‌ای تأمین اجتماعی در استان اردبیل، اظهار کرد: بیش از نیمی از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که ما در قالب شعبات مختلف به بیمه‌شدگان خدمات متنوعی را ارائه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار وصول ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه سهم کارگری و کارفرمایی در این استان، برای ۵۵ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر نیز ۵۸۰ میلیارد تومان پرداختی را انجام می‌دهیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جز استان‌های موفق کشور در وصول درآمد بیمه‌ای و پرداختی‌های قانونی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان است که در حد وسع و توان سعی کردیم رضایت آنها را فراهم کنیم.

شیرزاد افزود: در حوزه پروژه‌های عمرانی تأمین اجتماعی در کنار یکی از دستگاه‌های اجرایی استان جز دستگاه‌های با تعدد پروژه محسوب می‌شود که در تاریخ تأمین اجتماعی این استان اجرای متعدد پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بخش درآمد سومین استان کشور و در جذب بیمه‌شده‌ها نیز اولین استان کشور هستیم و به تناسب همین شرایط ما اولین استان کشور هستیم که با تعدد پروژه‌ها در بخش بیمه‌ای و درمانی روبه‌رو هستیم.

شیرزاد اضافه کرد: مرکز آموزشی، رفاهی بعد از گذشت ۲۰ سال و با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در پارس‌آباد ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و هتل پنج ستاره نیز در سرعین در حال احداث است.

وی روند احداث این هتل را کند اعلام کرد و ادامه داد: به دلیل مشکلاتی که پیمانکار در اجرای پروژه دارد، روند مناسبی را در احداث هتل پنج ستاره شاهد نیستیم و امیدواریم احداث این هتل به پیمانکاران و مجریان استانی واگذار شود.

شیرزاد بیان کرد: در حالی که برای احداث این هتل ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در مدت ۲ سال پیش‌بینی شده بود اما با تأخیر اجرای این پروژه تکمیل آن به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک رقم هنگفت به شمار می‌رود.

وی به پیشرفت ۲۰ درصدی احداث ساختمان مرکز رفاهی در قالب ۱۳ واحد ۱۲۰ متری در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ساختمان اسناد بایگانی با پیشرفت پنج درصد و اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در حال اجرا است و در کنار آن درمانگاه شماره ۲ اردبیل نیز که به خاطر بدهی شهرداری در قالب ساختمان تهاتر شده با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مراحل تکمیلی را سپری می‌کند.

شیرزاد تصریح کرد: برای احداث شعبه مشگین‌شهر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که هفته دولت با طراحی و تهیه نقشه شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های حوزه بیمه‌ای و درمانی در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن بیمه‌شدگان می‌توانند از زیرساخت مطلوب استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا