مؤلفان کتب درسی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، جمعی از مدیران و مؤلفان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار نمودند.

در این دیدار، دریادار ایرانی با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ضمن تقدیر و تشکر از سعی و اهتمام همکاران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در امانتداری از ارزش‌ها و انتقال آن به دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم، به تشریح بخش‌هایی از عملیات ناوگروه ۸۶ پرداخت.

دریادلان استوار این ناوگروهِ امنیت آفرین و تحول گرا از چهار اقیانوس هند، آرام شمالی، اقیانوس آرام جنوبی و اقیانوس اطلس و هفت دریا و تنگه‌های مهم راهبردی با افتخار گذر کردند. ناوگروه از منطقه انحصاری اقتصادی ۲۲ کشور و آب‌های سرزمینی ۸ کشور عبور کرد و به ۵ بندر بمبئی هندوستان، جاکارتا اندونزی، ریودوژانیرو برزیل، کیپ تاون آفریقای جنوبی و بندر صلاله کشور عمان، از ۳ قاره جهان پهلوگیری داشته است.

در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی کارگروهی جهت بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد. در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی، کارگروهی جهت بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا