اقتصادی

لیست قیمت محصولات نیکران موتور اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت نیکران موتور برای مردادماه ۱۴۰۳، لیست قیمت محصولات مختلف خود را اعلام کرد. بهای ده محصول در لیست قیمت محصولات نیکران موتور برای مرداد ۱۴۰۳، اعلام شده که در جدول زیر می‌توانید آن‌‌ها را مشاهده کنید. اکثر موتورهای موجود در این لیست قیمت، محصولات برند بنلی هستند. البته چند مدل دیگر نیز در این لیست مشاهده می‌شوند.

 

لیست قیمت محصولات نیکران موتور، مرداد ۱۴۰۳:

لیست قیمت محصولات نیکران موتور اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

گران‌ترین محصول نیکران موتور، درحال‌حاضر، موتورسیکلت بنلی TNT 249S‌ است. بنلی TNT 249S در کلاس موتورسیکلت‌های نیکد قرار می‌گیرد. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، پیشرانه این موتورسیکلت ۲۴۹ سی‌سی حجم دارد. این پیشرانه از نوع دوسیلندر هشت‌سوپاپه و آب خنک است. حداکثر راندمان پیشرانه موتورسیکلت بنلی TNT 249S برابر ۳۱.۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۱.۲ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش‌دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این موتورسیکلت برعهده دارد. سیستم تعلیق جلوی این موتورسیکلت از نوع تلسکوپی و سیستم تعلیق آن مونوشاک است. ترمزهای دیسکی دوبل در جلو و دیسکی تک در عقب، وظیفه کنترل سرعت این موتور را برعهده دارند.

 

در سوی دیگر، بنلی TNT 15‌ ارزان‌ترین موتورسیکلت حال‌حاضر نیکران موتور پاسارگاد به شمار می‌رود. این موتورسیکلت به پیشرانه تک‌سیلندر دوسوپاپ هوا خنک با ۱۴۸ سی‌سی حجم مجهز شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه ۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۱ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش‌سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت را در این موتورسیکلت برعهده دارد. بنلی TNT15 در کلاس موتورهای استریت اسپرت قرار می‌گیرد.

 

موتورسیکلت میان‌قیمت فعلی نیکران موتور پاسارگاد بنلی TNT 180S‌ است. قدرت این موتورسیکلت را پیشرانه تک‌سیلندر چهارسوپاپ آب خنک تأمین می‌کند. حجم این پیشرانه ۱۷۵ سی‌سی است، حداکثر راندمان این پیشرانه ۱۷.۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۴ نیوتن‌متر گشتاور است. بنلی TNT 180S در کلاس موتورسیکلت‌های نیکد قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا