اقتصادی

لوبیا چیتی ازبکستان تخصص ماست؛ هدف ما کاهش قیمت تمام شده و افزایش سود شماست

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

لوبیا چیتی ازبکستان تخصص ماست؛ هدف ما کاهش قیمت تمام شده و افزایش سود شماست

نوبخت فود یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده لوبیا چیتی صنعتی و شرکت های تولیدی در صنایع غذایی است. این شرکت با ایجاد شعب در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان توانسته با شناخت کامل نیاز مشتریان و خرید مستقیم و بدون واسطه حبوبات از کشاورزان بزرگ، سپس بوجار و دستچین آن در تمام طول سال به صورت مداوم و همیشه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی به دست مشتریان خود برساند.

ما بر آنیم تا با کاهش قیمت تمام شده مواد اولیه کنسرو و با تأمین به موقع و کمترین قیمت لوبیا چیتی ازبکستان کاملا خشک با درصد جذب آب بالا «۱۲۰درصد وزن لوبیا خشک» با کیفیت قابل قبول و پخت عالی حاشیه سود شما را بالا ببریم و دست شما را برای رقابت و افزایش سهم از بازار محصولاتتان در داخل و خارج کشور باز کنیم.

لوبیا چیتی ازبکستان تخصص ماست؛ هدف ما کاهش قیمت تمام شده و افزایش سود شماست

نوبخت فود، وارد کننده و تامین کننده حبوبات در ایران

نوبخت فود بزرگترین تامین کننده شرکت های کنسرو سازی ایران

این مزیت های رقابتی در کنار افتخار چندین سال همکاری با شرکت های بزرگ کنسرو سازی و شرکت های موفق در زمینه بسته بندی حبوبات و عمده فروشان خوش نام سراسر کشور ما را برآن داشت تا محصولات خود را با برند نوبخت عرضه نماییم تا با تمایز در بسته بندی رضایت مشتریان خود را دو چندان کنیم.

راه های ارتباطی نوبخت فود:

وبسایت فروش عمده لوبیا چیتی ازبکستان

تماس با مشاور و کارشناس فروش خماریان: ۰۹۱۲۰۴۵۶۳۲۳

فروش عمده لوبیا چیتی ازبکستان، واردات لوبیا چیتی ازبکستان، قیمت لوبیا چیتی ازبکستان عمده

لوبیا چیتی ازبکستان تخصص ماست؛ هدف ما کاهش قیمت تمام شده و افزایش سود شماست

نوبخت فود، واردات و فروش عمده لوبیا چیتی ازبکستان | لیست قیمت

دلایل عرضه محصولات با قیمت بسیار رقابتی در عین کیفیت بالا توسط نوبخت فود چیست؟

حبوبات وارداتی عمدتاً پس از چندین بار دست به دست شدن بین فروشندگان عمده، واسطه ها و فروشندگان خردتر به بازار ایران می رسد. نوبخت فود با راه اندازی خط تولید دستچین، فرآوری و بسته بندی در کشورهای مبدا مانند ازبکستان، قرقیزستان، ترکیه و کانادا، مستقیم و بدون واسطه محصولات را از کشاورزان عمده خریداری کرده و از طریق راه های زمینی، دریایی و هوایی بدون واسطه وارد بازار ایران می نماید.

شرکت های بسیاری در زمینه واردات و فروش عمده حبوبات در بازار داخلی ایران فعالیت می کنند. اما دلایلی که می تواند نظر مشتریان را به یک شرکت معطوف نموده و آن ها را به خرید ترغیب نماید شامل موارد زیر است:

ارائه محصولات با کیفیت

داشتن تنوع زیاد در محصولات

قیمت مناسب و رقابتی

تحویل به موقع سفارشات

پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع

صنایع نوبخت همواره تلاش کرده با برآورده کردن این نیازها و الزامات، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. تامین مستمر حبوبات تازه مورد نیاز کشور در تمام طول سال با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن در کنار تعهد، پشتیبانی و پاسخگویی سبب شده نام برند نوبخت در میان قابل اعتمادترین برندهای صنایع غذایی ایران بدرخشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا