ورزشی

لغو سفر ورزشکاران کارگر به مسابقات بین المللی روسیه/ برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی و فوتسال بانوان کارگر

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

رئیس فدراسیون ورزش کارگری درباره علت لغو سفر ورزش کارگری به مسابقات بین المللی روسیه گفت: قرار بود در سه رشته فوتبال، تنیس روی میز و دوومیدانی در این مسابقات شرکت کنیم که چون شرایط میزبانی مناسب نبود از شرکت در این مسابقات امتناع کردیم‌.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، درباره علت لغو سفر ورزشکاران کارگر به مسابقات بین المللی روسیه و جهانی یونان، اظهار کرد: مسابقات بین المللی روسیه ۲۹ مرداد برگزار می‌شود که قرار بود در رشته های تنیس روی میز، فوتبال و دوومیدانی در این مسابقات شرکت کنیم که بنا به دلایلی ورزشکار به این مسابقات اعزام نمی کنیم. همچنین اواخر تیر مسابقات جهانی ورزش کارگری در یونان را پیش رو داشتیم که قرار بود در رشته های کشتی، جودو و کاراته شرکت کنیم که چون تعداد تیم ها به حدنصاب لازم نرسید، از سوی فدراسیون جهانی مسابقات لغو شد. البته در مسابقات فوتبال شرکت ها که آبان در یونان و مسابقات ساحلی که در چین برگزار می شود، حضور پیدا خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری درباره وضعیت مسابقات قهرمانی کشوری کارگری و اینکه آیا عقب افتادگی که در برگزاری این مسابقات داشتید برطرف شده است؟ خاطرنشان کرد: عقب افتادگی ها جبران شده و تا به امروز سعی کردیم برنامه هایی که در این زمینه در تقویم ورزشی تدوین شده بود اجرایی کنیم. بنابراین تمام مسابقات قهرمانی کشور که تا پایان شهریور پیش بینی شده انجام می شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

رمضی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کبدی و فوتسال بانوان کارگری برای اولین بار خبر داد و افزود: برای توسعه و ترویج ورزش بانوان کارگر برای اولین بار مسابقات کبدی و فوتسال بانوان کارگر را در شهریور برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بر اساس تقویم ورزشی ۶۲ مسابقه قهرمانی کشور پیش بینی شده که با برگزار ۱۰ مسابقه قهرمانی کشوری کارگران در بخش زنان و مردان طی ماه های مرداد و شهریور در استان های مختلف موفق به برگزاری ۲۳ مسابقه قهرمانی کشور شدیم که با برگزاری این تعداد، عقب افتادگی که در گذشته در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور داشتیم رفع خواهد شد.

رمضی در پایان درباره وضعیت بودجه ورزش کارگری اظهار کرد: در این خصوص وزارت ورزش تفاهم‌نامه ای را برای اولین بار با ما امضاء کرده که مبلغی را در اختیار فدراسیون ورزش کارگری قرار دهد که البته تا به امروز  مبلغی از این تفاهمنامه دریافت نکردیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا