لزوم پرداخت باقیمانده عوارض آلایندگی به خوزستان/دولت همکاری کند

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

لزوم پرداخت باقیمانده عوارض آلایندگی به خوزستان/دولت همکاری کند

لزوم پرداخت باقیمانده عوارض آلایندگی به خوزستان/دولت همکاری کند

شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری خوزستان شد و گفت: با این پرداختی‌ها به شهرهای استان، غبار محرومیت از چهره استان برداشته می‌شود.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی وزارت نفت و وزارت اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی به شهرهای خوزستان اظهار کرد: انتظار می‌رود دولت با همکاری وزارت نفت و اقتصاد در پرداخت باقیمانده عوارض حق آلایندگی به شهرهای خوزستان آن هم به صورت مستمر برای رفع غبار محرومیت از خوزستان اقدام کند.

وی گفت: شهرداری‌ها و دهیارهای خوزستان بابت عوارض آلایندگی از سال‌های گذشته، ۳۰ هزار میلیارد تومان از وزارت نفت طلب دارند که بیش از پنج هزار میلیارد تومان آن در ماه‌های گذشته پرداخت شده است.

کعب عمیر، خواستار پرداخت مابقی معوقات حق آلایندگی به شهرهای خوزستان شد و افزود: برخی شهرهای خوزستان از کمترین امکانات زندگی برخوردار هستند و از محرومیت رنج می‌برند؛ بنابراین برای رفع کامل مشکلات آنها نیازمند است تا به صورت مستمر اعتبارات عوارض آلایندگی پرداخت شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با اشاره به اینکه برای رفع غبار محرومیت از خوزستان نیازمند عزم جدی دولت سیزدهم و همچنین همراهی نمایندگان خوزستان هستیم، گفت: امید است که اعتبارات عوارض آلایندگی به صورت کامل به خوزستان پرداخت شود.

کعب عمیر تصریح کرد: با پرداخت عوارض آلایندگی بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های خوزستان برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: این وعده را به مردم شوش و کرخه و دیگر شهرهای خوزستان می‌دهم که پیگیری‌های لازم را برای پرداخت کامل اعتبارات عوارض آلایندگی به استان را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا