استان ها

لزوم انتخاب رییس جمهوری که در مسیر شهید رییسی حرکت کند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان با موضوع حجاب و عفاف و روشنگری بصیرتی انتخابات، اظهار داشت: برخی گمان می‌کنند که کار ستاد امر به معروف تنها مربوط به حجاب و عفاف و گیردادن به این موضوعات است.

وی افزود: در بررسی‌های محسوس و نامحسوس ستاد امر به معروف از ادارات استان کردستان، اداره کل منابع طبیعی در حوزه حجاب و عفاف وضعیت خوبی دارد و از حیث مفاسد اداری نیز جزو ادارات پاک استان است.

حسینی به راه اندازی سامانه «سو» که یک سامانه مطالبه گری اختصاصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است اشاره کرد و گفت: سامانه سو مدیران را در اطلاع از مطالبات مردمی یاری می‌کند.

وی افزود: استان کردستان دیار دین و دیانت است و مردمان آن نسبت به حجاب و عفاف دغدغه مند هستند و اگر مواردی از بی حجابی نیز مشاهده می‌شود نشأت گرفته از تبلیغات مسموم رسانه‌ای دشمن است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه، عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی فردی دلسوز و حامی محرومان و مستضعفان بود و بنابراین انتخاب رئیس جمهوری که در امتداد آرمان‌های او حرکت کند بسیار مهم است.

حسینی با تأکید براینکه در درجه اول مهم حضور حداکثری و در درجه دوم انتخاب آگاهانه است، گفت: ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو مردم با انتخاب اصلح و آگاهانه مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از لحاظ قدرت و جایگاه دومین شخص مملکت است، مسیر ولایت را یک مسیر درست خواند و گفت: کسانی که در مقابل این مسیر ایستادند سقوط کردند و تاریخ انقلاب اسلامی گواه این موضوع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا