مجلس

«لایحه مالیات بر مجموعه درآمدها» در مجلس تصویب شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی در جلسه علنی امروز (شنبه، ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر اقتصاد در مورد حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی، گفت: باید از تلاش‌های دولت سیزدهم و تیم اقتصادی آن تشکر کرد که در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی، اقدامات خوبی را در کشور انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد، وزارت تأمین مالی است و در حوزه تأمین مالی به شیوه غیرتورمی موفق عمل کرده است و اگر این مسیر را پیش نمی‌رفتند، با شرایط تورمی بدتری مواجه می‌شدیم.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید کمک کنیم تا بانک مرکزی بتواند هماهنگ با سیاست‌های پولی و مالی باشد. ما نباید بانک مرکزی را چهار قفله کنیم و به بهانه کنترل تورم، تسهیلات بانکی را محدود کنیم، چرا که این موضوع به کسانی که دنبال طرح‌های اشتغال هستند، آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا تسهیلات بانکی به هدف برخورد کند، نه اینکه هدر رود. در این راستا باید هدایت اعتبارات در مسیر درستی باشد، تا در نهایت منجر به رفع تورم و بیکاری شود.

قوامی بیان کرد: دولت در مورد لایحه مالیات بر مجموعه درآمدها تلاش‌های خوبی داشته و علی رغم سختی‌ها، فشار روی طبقات پایین مالیاتی حذف شده است، بنابراین باید تلاش کنیم تا با تصویب این قانون، نگاه جامعی به مالیات‌ها داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا