ورزشی

لاپورتا: آمدن ام‌باپه؟ به لاماسیا اعتماد دارم / ژاوی به تیم اعتماد نداشت!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

لاپورتا: آمدن ام‌باپه؟ به لاماسیا اعتماد دارم / ژاوی به تیم اعتماد نداشت!

خوآن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ساعتی پیش در یک برنامه تلویزیونی درباره مسائل مختلف از جمله آمدن ام‌باپه به رئال مادرید و اخراج ژاوی و انتصاب هانسی فلیک صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، لاپورتا درباره انتقال کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید گفت: «به عنوان هوادار بارسا، دیدن ام‌باپه با پیراهن رئال مادرید خبر خوبی نیست. اما صادقانه بگویم، من ترجیح می‌دهم استراتژی ما به پروژه‌ای با بازیکنانی که در لاماسیا تولید و ساخته شده‌اند اعتماد کنیم. من به رقبای خود احترام می‌گذارم، اما فلسفه خود را حفظ می‌کنم.

او همچنین درباره اخراج ژاوی هرناندس و انتخاب هانسی فلیک گفت: «ژاوی به من گفت که به این تیم اعتماد دارد، اما برخی از اظهاراتش پس از صحبت با من به نظر رسید که نظرش را تغییر داده است. این باعث شد که دوباره فکر کنم و من این احساس را داشتم که باید تغییری انجام دهم، احساسی مشترک با هیات مدیره. از زمانی که دوباره به باشگاه پیوستم، به فکر هانسی فلیک به عنوان سرمربی بارسا افتادم. او بلافاصله پس از اعلام جدایی ژاوی شروع به مطالعه تیم کرد. همه گزارش‌هایی که درباره فلیک داشتیم فوق‌العاده مثبت بودند. دکو و بویان نیز احساس مشابهی داشتند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا