اقتصادی

قیمت ساینا S از سوی سایپا افزایش یافت [تیر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

سایپا برای تیر‌ ۱۴۰۳، قیمت ساینا S را افزایش داد. بهای این خودرو نسبت به گذشته حدود ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. این قیمت پس از صدور فراخوان تکمیل وجه برای متقاضیان خرید ساینا S اعلام شد. سایپا با ارسال دعوت‌نامه‌های تکمیل وجه برای متقاضیان از آن‌ها خواسته اقدام به تکمیل وجه کنند. این گروه از متقاضیان سال گذشته و با ارائه پیش‌پرداخت، خواهان خرید ساینا S بوده‌اند. پس از اینکه متقاضیان وجه را تکمیل کردند، خودروهای ساینا S در مدت ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

 

تغییرات قیمت ساینا S در تیر ۱۴۰۳:

قیمت ساینا S از سوی سایپا افزایش یافت [تیر ۱۴۰۳]

هم‌اکنون قیمت ساینا S در بازار آزاد معادل ۴۲۲ میلیون تومان است و متقاضیان این خودرو را از سایپا حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر خواهند خرید. ساینا S درحال‌حاضر ارزان‌ترین سدان تولید داخل به حساب می‌آید. این خودرو هم‌زمان جایگزین تیبا و ساینای معمولی شده است. البته ساینا اس نسبت به این خودروها گران‌تر فروخته می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت ساینا اس و دو خودرو دیگر داشتن دریچه گاز برقی و تفاوت‌های ظاهری در نمای جلو و عقب است.

 

ساینا S با استاندارد ۸۵گانه در واقع نسخه همسان خودروهای ارتقایافته در سبد محصولات ایران‌خودرو است. آذر ۱۴۰۲، تیپ جدید ساینا اس معرفی شد که امکانات ایمنی جدیدی را در اختیار کاربرش قرار می‌داد. سیستم کنترل پایداری، دستیار کنترل ایستایی در سربالایی، نشانگر تعویض دنده و سامانه پایش فشار باد تایرها از تجهیزات این خودرو در تیپ ارتقایافته به شمار می‌آیند. ساینا S مانند ساینای معمولی و تیبا به موتور ۱.۵ لیتری هشت سوپاپ M15 مجهز است. تولید این خودرو از ۱۳۹۹ آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا