اقتصادی

قیمت ری‌را از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایران‌خودرو پس از رونمایی اولیه از کراس‌اوور جدید و ملی خود در تیرماه ۱۴۰۳، اکنون قیمت ری‌را را اعلام کرد. براساس اعلام ایران‌خودرو، قیمت ری‌را برای مصرف‌کننده نهایی معادل یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان اعلام شده است. با اعلام این قیمت، ری‌را به گران‌ترین محصول داخلی در سبد ایران‌خودرو تبدیل خواهد شد. تا این لحظه، قیمت ری‌را نسبت به اکثر رقبای جدی و مونتاژی‌اش کمتر است.

 

جدول مقایسه قیمت ری‌را با سایر رقبا:

قیمت ری‌را از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

ایکو ریرا نقش جایگزین پژو ۲۰۰۸ را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می‌کند. بنابراین پس از تارا، ری‌را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. ایکو ریرا از اصول طراحی روز پیروی می‌کند و ظاهر آن تا حد زیادی به کراس‌اوورهای مطرح بازار نظیر هیوندای سانتافه شباهت دارد.

 

در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF7 توربوشارژر بهره می‌برد. موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. ری‌را یک کراس‌اوور شهری تک دیفرانسیل است و بنابراین رفتار آن هنگام رانندگی، همانند پژو ۲۰۰۸ یا سیتروئن C3 است. مشخصات فنی این خودرو نیز با دنا پلاس توربوشارژر آپشنال و دنا پلاس جوانان مشابهت‌های بسیاری دارد، بنابراین مشکلات دسترسی به خدمات فنی و قطعات یدکی در مورد این خودرو کمتر بروز پیدا می‌کنند.

 

تجهیزات ری‌را شامل این موارد هستند: شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران، سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایرها.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا