اقتصادی

قیمت خانه در افسریه / رهن ۱۰۰ میلیون تومانی برای اجاره یک سوئیت ۱۸ متری

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

تجارت نیوز: افسریه یکی از محله‌های مشترک میان مناطق ۱۴ و ۱۵ تهران است که هرساله خریداران و مستاجران بسیاری را برای تهیه خانه در پایتخت به سمت خود هدایت می‌کند. اما اکنون متقاضیان برای خرید و اجاره خانه در محله افسریه چه بودجه‌ای باید در نظر داشته باشند؟

 

افسریه یکی از محله‌های جنوب شرقی تهران است که بر اساس تقسیم‌بندی‌ها از محدوده‌های منطقه ۱۴ و ۱۵ تهران محسوب می‌شود. بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران، متوسط قیمت خانه در منطقه ۱۴ متری ۶۹ میلیون تومان و در منطقه ۱۵ متری ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

 

قیمت خانه در افسریه

قیمت خانه در افسریه / رهن ۱۰۰ میلیون تومانی برای اجاره یک سوئیت ۱۸ متری

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله افسریه نشان می‌دهد، با کمتر از دو میلیارد تومان می‌توان در این محله آپارتمان‌های ریزمتراژ خریداری کرد. برای مثال، اکنون آپارتمانی ۳۰ متری در محدوده فخارنیا که ساخت آن به سال ۱۳۸۶ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

بودجه بین دو تا چهار میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ ۴۵ تا ۷۰ متر را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. اکنون مالک آپارتمانی ۴۸ متری در خیابان صحت آپارتمان ۱۸ساله خود را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. همچنین آپارتمانی نوساز و ۷۰ متری در خیابان فخارنیا، چهار میلیارد تومان تعیین قیمت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا